- 2 bejaarde honden. Twee reuen, vizsla's van 11 en 12 jaar oud.
- 2 poezen. Een kruising britse korthaar x noorse boskat (1 jaar) en een britse korthaar (8 maanden).
- 1 grijze roodstaart, 8 jaar.
- 3 cavia's, half jaar oud.
Voorheen hadden we ook nog konijnen en kippen, maar we hadden besloten dat er geen nieuwe dieren meer bij zouden komen. Nadat de kippen en konijnen er niet meer waren, zijn er inmiddels toch weer een poes en 3 cavia's bijgekomen
Mijn man had niets met dieren voordat hij mij leerde kennen, maar stiekem vindt hij ze toch wel heel erg leuk. Ook alledrie de kinderen zijn gek met de dieren en proberen mama nog regelmatig over te halen om een nieuw diertje erbij te nemen. Ik moet eerlijk zeggen dat alle dieren evenveel aandacht van de kinderen krijgen en dat ze graag meehelpen met verzorgen en uitlaten. Alle dieren kunnen goed samen, de papegaai loopt los tussen de honden en katten, de honden en katten liggen samen bij elkaar, en de honden zijn idolaat van de cavia's. Alles in goede harmonie en een dier wat gekocht wordt, wordt ook echt gekocht met de bedoeling hier voor het leven te blijven.
Zijn wij hierin een uitzondering of zijn hier nog meer gezinnen met een gezellige beestenboel thuis? En wie is degene die de dieren in huis haalt, bij ons ben ik daar debet aan......
Pip
Nala
Simba
Baloe verkleed als prinses door mijn dochter
Baloe en Nala
Cavia 1
Cavia 2
Cavia 3
Nino
Nala mee op vakantie
Mijn dochter met Simba
Pip en Nala die hun nieuwe krabpaal uitproberen.
Mijn zoon met Wopkje
Voel me gelijk minder schuldig en de vriendjes en vriendinnetjes vinden het altijd een feest om hier te mogen spelen.

Maar wij (mijn man en ik, kinderloos) hebben 3 hondjes (Chihuahua's), 2 katten (Heilige Birmanen), 2 vissen en 4 paarden (Fries, Haflinger en 2 Amerikaantjes). Ik vind het heerlijk de beestjes om me heen.

)