Mijn mooie Choctabbydametje Lenthe is niet zo goed in de hand te houden qua hormonen. Lenthe is héél veel, lang en vaak krols. Die heeft geen periodes maar gewoon ALTIJD als het effe kan. Omdat ze ook mét pil onrustig is en aan het eind van de week alweer krols begint te worden zorgt dat ook voor veel onrust. Ook in haar lichaampje. Daarom heb ik na haar nestje vorig jaar besloten om haar op Suprelorin te zetten, een chip waarmee ze minstens 6 maanden (maar kon ook langer dan een jaar) "uitgeschakeld" zou moeten zijn. Deze chip heeft niets gedaan bij Lenthe, ze was vrij snel gewoon weer krols. Dus maar weer aan de pil, waar ik geen voorstander van ben, om het toch nog enigszins uit te kunnen stellen. Dat is gelukt tot nu, gelukkig. Lenthe is een forse poes die niets te lijden heeft onder een nest gelukkig, je zag toen haar vorige nest uitvloog niet eens dat ze een nest gehad had. Op dit moment moet ik gewoon naar de gezondheid en rust van Lenthe kijken en dat is haar nu weer laten dekken. Er zit nu bijna een jaar tussen. Ik had liever iets langer maar het is natuurlijk prima zo voor haar. Dat gaat voor. We zijn erg blij een nestje van deze mooie combi te kunnen verwachten.
Lenthe is een mooie stevige dame met een enórm diepe chocolatekleur en gigántisch blauwe ogen. Haar karakter is fantastisch, evenwichtig, lief, knuffelig, gek etc. Gewoon een heerlijke kat. Haar vacht is onderhoudsloos, ook erg makkelijk. Een droom poes. Haar vorige nest heeft ze ongelooflijk goed gedaan. De kittens zijn heerlijk geworden, kijk naar mijn Iepie

Davino vult Lenthe erg goed aan. Het is sowieso een práchtkater en ik wilde altijd al een nestje van hem. Hij vererft super mooie uitstralingen, die óógjes van hem

Qua stamboom passen ze ook erg goed bij elkaar, zeker niet onbelangrijk natuurlijk.
Ik denk een prachtige, droomcombi!
Eind van de middag vandaag zijn we daar aangekomen. Lenthe stapte direct uit haar reismandje en ging Davino in elkaar timmeren

Ik zie er heel erg naar uit om ons E-nestje te ontvangen

Lenthe:

Davino (http://www.catterydeluro.nl/)