Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sabini schreef:Haha, goede reden TS
Ben je het nog wel van plan dan? Krolsheid komt altijd met een hoop gestress

Alleen deze dame nog niet, die is ook aan de beurt als ze oud genoeg is.
) en fokken voor anderen dat laat ik over aan mensen die daar verstand van hebben. pretnesten zijn er al genoeg
Wil haar eerst gechipt, geënt en geholpen hebben. Dus ze zal eerst een hele poos binnen blijven, nouja ik wil haar laten wennen aan een tuigje, zodat ze toch naar buiten kan om te spelen. 
andrea1992 schreef:ik heb ook een poes die niet geholpen is ze is in oktober 2 geworden
en wil in toekomst 1x een nest en dan een poes houden ervan
maar kost me gewoon teveel geld om haar te laten helpen

andrea1992 schreef:ik heb ook een poes die niet geholpen is ze is in oktober 2 geworden
ze komt ook niet buiten omdat ik teveel verhalen hoor van katten die aangevallen worden door honden
of aangereden worden door auto's
ken 4 mensen waarvan 1 vrouw die 4 katten heeft verloren aan de auto's en nog iemand heeft er 2 verloren en de rest 1 of 2
dus vandaar en ze mist niks ze mag lekker met mij mee naar buiten aan het tuigje sneuw vind ze fantastisch
. andrea1992 schreef:ik heb ook een poes die niet geholpen is ze is in oktober 2 geworden
ze komt ook niet buiten omdat ik teveel verhalen hoor van katten die aangevallen worden door honden
of aangereden worden door auto's
ken 4 mensen waarvan 1 vrouw die 4 katten heeft verloren aan de auto's en nog iemand heeft er 2 verloren en de rest 1 of 2
dus vandaar en ze mist niks ze mag lekker met mij mee naar buiten aan het tuigje sneuw vind ze fantastisch
YamaSaki schreef:andrea1992 schreef:ik heb ook een poes die niet geholpen is ze is in oktober 2 geworden
Maar wel een nest?
Is ze een raskat?
Door wie wil je dr laten dekken...de asiels en opvangen zitten al bomvol...
Ik vind dat je van te voren rekening moet houden met een castratie van je poes/hond...
Die eenmalige uitgave valt over de jaren heen ook wel mee
-ze zal maar elke 2 weken krols worden 3-4dagen lang...hebben we hier bijvoorbeeld gehad, nou hebben wij het ook niet breed, maar te duur om dr te laten helpen? sorry dat vind ik niet kunnen...-
dierenfan schreef:een nest groot brengen kost meer dan 1 sterilisatie. Reken maar mee: chippen en registratie, 1x enten als ze op tijd weg gaan en als er dan nog geen baasjes zijn 2x enten (maand na de eerste), 2,4,6,8,10,12 weken ontwormen en waarschijnlijk ook wel 2x ontvlooien. Daarnaast als je het goed wil doen blijven ze minimaal 12 weken bij moeders voordat ze weg gaan. Vanaf 3-4 weken vaak al bijvoeren en babycat is zeker niet het goedkoopste voer t/m 12 weken kosten ze dus ook extra voer. En als je pech hebt wordt er 1 of het hele nest ziek en zit je met nog meer DA kosten.
Geloof me dat red je niet met 100 euro want verkopen lukt al bijna niet.
TS wat een schitterend poesje! Idd wel een goede reden om nog niet te laten helpen. Hoewel ze bij ons in de opvang met 10 weken al geholpen worden wat erg goed gaat!
andrea1992 schreef:Het is altijd wijs om dieren op de wereld te zetten die niemand wil... Helemaal omdat er maar tienduizenden katten rondzwerven zonder baas.dierenfan schreef:een nest groot brengen kost meer dan 1 sterilisatie. Reken maar mee: chippen en registratie, 1x enten als ze op tijd weg gaan en als er dan nog geen baasjes zijn 2x enten (maand na de eerste), 2,4,6,8,10,12 weken ontwormen en waarschijnlijk ook wel 2x ontvlooien. Daarnaast als je het goed wil doen blijven ze minimaal 12 weken bij moeders voordat ze weg gaan. Vanaf 3-4 weken vaak al bijvoeren en babycat is zeker niet het goedkoopste voer t/m 12 weken kosten ze dus ook extra voer. En als je pech hebt wordt er 1 of het hele nest ziek en zit je met nog meer DA kosten.
Geloof me dat red je niet met 100 euro want verkopen lukt al bijna niet.
TS wat een schitterend poesje! Idd wel een goede reden om nog niet te laten helpen. Hoewel ze bij ons in de opvang met 10 weken al geholpen worden wat erg goed gaat!
ze is geen raskat die van mij heb ik met 8 weken gekocht voor 10 euro
ik kan gratis aan ontworming spuiten komen zo wil ik het ook gaan doen en dan betaal ik zelf de entingen van mijn eigen
andrea1992 schreef:YamaSaki schreef:heel erg jammer andrea1992...maar helaas doen we niets aan dit soort...*kuchkuch*...situaties die helaas in het verschiet liggen bij jou en je poes
waar slaat dit op