Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
?_aapjex schreef:vreselijk dat mensen denken dat een kat zo een leuk leven heeft.
katten zijn echte roofdieren lekker rennen klimmen enz
Romanoff schreef:Volgens mij heeft die kat een prima leven! kat ziet er niet ongelukkig uit.
Diertje is er mee geboren, ondervind het zelf geen hinder van zo te zien.
Zijn katten die een erger leven lijden.
Er wordt goed op hem gepast zo te zien, ik zie er de ernst er niet van in?
Het is niet een rottweiler van 50 kg die zich zelf moet houden op 2 voorpoten, dit beestej zal hoogstens 3kg zijn, als de eigenaren er maar om denken dat het het dikkertje word, zie ik geen problemen.
Denk dat deze kat niet buiten word gelaten, er zijn meer huiskatten, dus waarom zou hij dit dan niet mogen zijn?
Als hij straks ouder is en misschien hogere kans heeft op slijtage van zn voorpoten, dan is het snel einde oefening lijkt mij..._aapjex schreef:vreselijk dat mensen denken dat een kat zo een leuk leven heeft.
katten zijn echte roofdieren lekker rennen klimmen enz
Lekker cru, mensen zijn ook gemaakt om zich voort te platen en zelfstandig te leven en ook "roofdieren"
Oh, en mensen met een (zwaar)gehandicapt/invalide kind of zelf zijn, moeten we die dan dus ook maar laten inslapen!? Omdat het niet aan de "normale" eisen van leven voldoet.
Lekker makkelijk.
Zo'n gehandicapt kindje zou toch ook graag uit der rolstoel willen om in het klimrek te spelen met andere kindjes, maar omdat dit niet kan is ze geen leven waardig!?![]()
Zo zie het ook bij die kat, beest is tevreden red zich.
Whats te problem ?
, ik heb het niet alleen over gehandicapte mensen maar ook gewoon invalide mensen, maar dus niet kunnen leven zoals een "normaal" mens dit doet.
?
_aapjex schreef:je begrijpt me helemaal verkeerd,
ja iemand in een rolstoel kan een heel fijn leven hebben ja, maar ik zou bloedongelukkig worden.En bovendien belemmerd het je van zeer veel dingen in het leven (of gewoon heel moeilijk) het ligt natuurlijk ook aan de leeftijd.
ik vind dieren in het circus ook heel zielig.
als er dus geen dieren (mensen) waren die ze om hun huidje doodschoten konden ze heerlijk in hun eigen leefomgeving wonen. En zo zijn er heel veel dingen de mens maakt het leven van dieren soms echt zuur.
_aapjex schreef:je begrijpt me helemaal verkeerd,
ja iemand in een rolstoel kan een heel fijn leven hebben ja, maar ik zou bloedongelukkig worden.En bovendien belemmerd het je van zeer veel dingen in het leven (of gewoon heel moeilijk) het ligt natuurlijk ook aan de leeftijd.
ik vind dieren in het circus ook heel zielig.
als er dus geen dieren (mensen) waren die ze om hun huidje doodschoten konden ze heerlijk in hun eigen leefomgeving wonen. En zo zijn er heel veel dingen de mens maakt het leven van dieren soms echt zuur.
pipo schreef:aan je polletje doe ik niet mee. Daar kan ik niet volmondig op antwoorden. Hij redt zichzelf heel goed, maar ik ben toch wel benieuwd hoe hij plast en poept. Katten zijn schone dieren, net als de meeste mensen.![]()
Spelen en levenslust mankeerd niets aan. Dus wat dat aangaat zou ik m niet in laten slapen. Maar om een kat nu 2 x per dag in bad te doen omdat ie de boel onderschijt .. is niet leuk voor de kat en wordt je als baasje ook goed zat als je armen nog niet hersteld zijn van de vorige badpoging