hoe denken julie hier over en hebben julie nog tips
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unihorses schreef:mam wil niet dat ik nu bel, als ze zeggen kom nu kost dat namelijk dubbeltarief ( vind ik niet belangrijk maar m'n paardje koste ook al 600 euro )
zij heeft haar entingen ook nog niet gehad, zouden we vandeweek voor heen , we hebben haar nu net 2 weken
Paris_ schreef:unihorses schreef:ze gaan op zelfde kattenbak samen , de kat komt ook incontact met cavia's . hij springt in de kooi als deze open is
Euhm, en je bent niet bang dat de kat ze een keer kapot maakt?
Zou daar toch ietsje voorzichtiger mee zijn.
KoudbloedKim schreef:Jeetje... kun je die ene helft niet van je zakgeld aanbieden?
Stomme vraag misschien, maar kunnen het geen slierten zijn van de resten van een kerstpakket?
unihorses schreef:mam wil niet dat ik nu bel, als ze zeggen kom nu kost dat namelijk dubbeltarief ( vind ik niet belangrijk maar m'n paardje koste ook al 600 euro )
zij heeft haar entingen ook nog niet gehad, zouden we vandeweek voor heen , we hebben haar nu net 2 weken
Wilawander schreef:Als wormen uit de kat komen is dit een teken dat ze binnenin geen plek meer hebben en zeer veel schade aan kunnen richten. Is ze bij de fokker niet ontwormt? kittens horen om de 2 weken ontwormt te hebben.
Ik zou zo snel mogelijk een dierenarts consulteren, beter een hogere rekening dan geen kat meer.