Ik en mijn vriend zijn samen op een 'geniaal' idee gekomen: Paardrijden op een koe

Hoe we hierop gekomen zijn? Wel, mijn vriend is niet zo into de paardenwereld... Zelf heb ik nu al 5 maanden een jonge merrie (2j) en als ze groot genoeg is gaat mijn vriend eens op haar rug zitten. Zelda, mijn merrie, is een brave meid, maar mijn vriend is nog steeds niet echt geïnfecteerd door het paardenvirus. Daarom stelde ik hem voor om een koe op te leren. Zoiets sprak hem veel meer aan en hij vond het ook een super idee.
Dus zo gezegd zo gedaan; Lisa gaat een koe opleren

Helaas zijn er bij mijn vriend op het erf geen koeien die daar tam genoeg voor zijn, dus ik zal van 0 moeten beginnen en een kalfje zoeken.
Nu wil het toeval dat er vandaag een stiertje is geboren. Hij is wit, heeft een compleet zwarte snuit en make-up aan zijn oogjes (zwart lijntje onder en boven). Dus toen zei ik tegen mezelf: Ik ga dat kalf opleren

Nu ben ik enkel nog op zoek naar een stoere naam voor het beestje ^.^ Maar ik weet niet echt iets...
De naam moet passen bij 'Legend of Zelda' en als afkorting 'Charlie' hebben, want ik vind het kalfje eruit zien als een échte Charlie.
Dus kunnen jullie hier een beetje bij helpen ??

Tips over het opleren van veulens mag ook altijd, want ik neem aan dat zoiets gelijk verloopt aan het opleren van een kalfje.

of de bouw van de koe er geschikt voor is, geen idee.. 
Die koeien (en de stieren) moet je altijd met veel mankracht van de ene box naar de andere plaatsen. Rede hiervoor is niet omdat de dieren sterk zijn, maar omdat ze het niet kennen. De dieren zijn niet geleerd om netjes aan de hand mee te lopen, ze zijn zelfs amper mensen gewoon. zodra ze vrijheid zien zijn ze ervandoor
(dat moet ie ook maar mezeulen als je er op rijdt).