Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paris_ schreef:Deur dicht en probleem is opgelost?
Of in de bench, als je die hebt.
Hij zal het dan toch moeten leren, en kan er niet om de beurt iemand bij hem binnen blijven?
Hou 'm bezig, met een groot bot oid zodat hij wat te doen heeft.
liefpaardjee schreef:ijssnuiver schreef:Kan hij onder normale omstandigheden wel gewoon alleen zijn?
ja behalve als hij wel weet dat er mensen in de buurt zijn
Sjolvir schreef:heel simpel, omstebeurt buiten vuurwerk afsteken en steeds met 2 binnen gezellig op de hond
passen, zodat die niet de kaarsjes van tafel stoot, geen oliebollen steelt en de boel niet vernield.
Zo doen heel veel mensen het met huisdieren.
Of die nou bang zijn of het juist te leuk vinden.
kiki1983 schreef:mijn stafford vind vuurwerk ook zo geweldig die probeerd het steeds op te pakken met oud en nieuw blijft hij lekker binnen! Als je hond gaat slopen zet hem dan in een kamer waar hij de minste schade aan kan richten (badkamer ofzo) ookal is hij al 12 toch moet hij leren om gewoon alleen te zijn
liefpaardjee schreef:Sjolvir schreef:heel simpel, omstebeurt buiten vuurwerk afsteken en steeds met 2 binnen gezellig op de hond
passen, zodat die niet de kaarsjes van tafel stoot, geen oliebollen steelt en de boel niet vernield.
Zo doen heel veel mensen het met huisdieren.
Of die nou bang zijn of het juist te leuk vinden.
Dit heeft meneer vanmiddag trouwens nog gedaan ik zet ff me bordje cake neer
om de afstandsbediening van de TV te pakken wie zie ik snel weg rennen met een
plak cake
Captain schreef:Ik lees hier dat een hond nodig opgevoed moet worden.
Hij kan prima binnen blijven terwijl jullie buiten zijn, een stukje training dat hij zich gewoon gedraagt als hij alleen is.
kiki1983 schreef:Oh jullie hebben alleen een wc? Ik heb een hele grote badkamer en als er werklui ofzo over de vloer zijn die bang zijn voor honden dan sluit ik ze daar even op. Daar valt ook niet veel te slopen alleen handdoeken maar dat doen ze ook niet