Sinds 3 dagen wilde mn hond ineens niet meer eten en amper drinken.. Was wel nog enthousiast en alert. Even afgewacht tot ik vanmorgen ineens beneden kwam... Mijn lieve meid, lag daar echt te creperen van de pijn
DA gebeld, verhaal verteld en ik had al een vermoeden dat er iets vast zat in haar buik. Ze heeft weleens eerder een sok opgegeten en die is er toen met de ontlasting ook weer uitgekomen. Maar nu dus niet.Rontgen foto's gemaakt, en ja. Er zit iets goed vast in haar buik. Ze moest opengemaakt.
Werd net gebeld door de DA en het is mis. Ze heeft een darm infagnatie. Er is 30 cm. darm verwijderd en het is aan elkaar vast gehecht. Ze is nog onder zeil nu.. Zodra ze wakker is verder overleg. Ik ga echt een beetje dood hier
Ik hoop op heel wat draaiende duimen!!

DA belde me rond 17:00 en alles was goed gegaan, operatie geslaagd en geen lekkende of gekke dingen. Ze was helemaal suf natuurlijk maar begint nu wakker te worden en heeft al even een klein stukje gelopen uit zichzelf. Een nacht blijven was meer een slecht dan een goed idee, want de DA zou haar dan alleen tempen en uitlaten. Dat kan ik zelf ook wel en dan is ze niet alleen