Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Nomanji schreef:Denk je nou echt dat de eigenaar zich even meldt? "Ja, ik heb dat hondje gedumpt!"
Ik snap ook niet waarom je dit wilt weten. Wat maakt het uit wie het was?
Succes met zoeken hoewel ik denk dat je niks zal vinden.

cinn87 schreef:@kiki1983: Zo joh, reageer is even normaal zeg!!!! dat jij het allemaal zo goed weet kan je dat ts toch ook wel op een normale manier uitleggen? ik vind jouw reactie echt niet kunnen. Wees blij dat er nog mensen zijn die hondjes opvangen en niet aan hun lot achterlaten op straat. Ts plaatst nu een advertentie en heeft dit ook op mp gedaan, dus genoeg moeite om erachter te komen van die het hondje was. Een beetje minder mag ook wel hoor. TS leuke foto's. IK kan wel zien dat het hondje er beter uit ziet
! kiki1983 schreef:Tuurlijk nu is het verhaal opeens helemaal anders! En de dierenbescherming belt mensen plat als ze een dier vinden? Vreemd dat ik 4 weken een kat in huis heb gehad waarvan het asiel zei dat niemand dat beest zocht terwijl ze bij amivedi, marktplaats, supermarkten etc overal was aangemeld als vermist!
Of die keer dat mijn hond te enthousiast achter een konijn aanging en ik hem kwijt was? Asiel had hem niet hoor! Vreemd dat ik hem toch echt hoorde blaffen en toen ik de kennel inliep MIJN gechipte hond daar zag zitten die notabene ook nog eens aan zijn eigen halsband een muntje met MIJN telefoonnummer erop had zitten maar heeft het asiel mij gebeld?NEE!
Cherryeye? Kan binnen een paar dagen helemaal afsterven wie zegt dat er al geen afspraak voor een operatie stond? Ik vind dit echt een bullshit verhaal zie dat je in Alphen woont toevallig ken ik daar mensen van het asiel en ik ga maandagochtend even een belletje plegen