'excuus als hij verkeerd staat '
Ik kreeg Zera toen hij 0 was hij werd nu in mei 10.
Maar het begon zo :
Zera was 4 dagen weg gelopen , kwam terug . Mager moest steeds niezen . Onze buurvrouw laten komen 'waarschijnlijk nies ziekte ' maar later bleek dat niet . We voerden hem met geprakt katten vlees en hielden ze neus goed schoon . Het vlees werd geprakt met water , want ja water en voedsel is erg belangerijk . Zera ging heel erg vooruit ! We deden hem weer naar buiten . Ging goed dan lieten we hem zegmaar paar uurtjes buiten en dan zochten we hem weer op . Tot hij weer wat langer weg was pfff .. wat een spanning weer ! Nou gelukkig weer terug gekomen . Maar met een enorme bult op zn neus .. Nou direct eten geven enz. en op die bult drukken ( ontsteking ) er kwam allemaal etter uit . De bult trok weer weg gelukkig ! Zera kreeg weer de neiging om naar buiten te gaan . Zo gezegd zo gedaan , hij ging naar buiten . Ook naar een paar uurtjes binnen gehaald. Maar een teek en een bult bij zn oog . Pff weer drukken . Bult ging wel weer weg. Toen ging de bult open ( dat wou de bult ) maar wat we toen ondekten was dat er een gat in zn bek zat . Eerst maar aankijken . Het ging beter met de wond . We hielden hem schoon en de ontsteking bij zn oog en neus trok weg ! Zera kreeg ook vitamines door het vlees . Hij werd slap hij liep slecht . Maarja misschien uitgeput door de strijd die hij gaf tijdens het eten ? ( hij wou laatste dagen amper eten ) . En toch vanmiddag . Zera ging raar doen ging liggen enz. weer staan en ga zo maar door . Hij is naar een warm plekje gewankelt , papa had hem nog geaait enz. maar even later toen papa wou kijken hoe het ging , was hij er niet meer , van de aarde af . Alle pijn weg nooit meer de pijn krijgen die hij heeft gehad . Het is erg om zoiets mee te maken . Je ziet hem vooruit en achteruit gaan maar uiteindelijk heeft zn hart besloten dat het teveel was en hij is in zn slaap vertrokken . We hebben voor hem gestreden , alles geprobeert maar nu is het een verschrikkelijke feit . Zera ik ben je kwijt .
Die pijn heb je niet verdient dus je was op . Het was een waar genoegen om het te proberen maar helaas .
Zera ik had geen betere kat kunnen wensen
Ook nu weer lopen de tranen over mn wangen
Rust zacht mn vriend , je hebt een plekje in mn hart

respect als je het hebt gelezen...