Gisteren middag is ons iets moois overkomen! Voorheen hadden wij altijd 2 honden. Helaas hebben we onze Friese stabij moeten laten inslapen op 25 februari 2011. Simba, onze Schotse Collie bleef alleen achter. Hij ging door een diep dal. Hij was altijd enorm speels en druk en dit werd steeds minder. Zelf miste ik mn aller beste maatje ook verschrikkelijk. Mijn band met Simba werd wel steeds groter
.Ik en mn zusje wilden graag een nieuwe hond erbij zodat onze knappe vriend niet langer alleen zat. Het antwoord was altijd NEE. Tot vorige week. Ik had wedstrijd met knappe spek pony! En toen kwamen we iemand tegen met een sheltie
mini Simba
. Papa smolt haha. Hij had het over toch een puppy nemen en dat dat voor het herstel van mn moeder toch ook wel goed zou zijn. Ik lachte het weg zoiets van haha dat doe jij toch niet
. En gister ochtend zat ik op marktplaats te kijken naar paardenspullen, ga ik naar de wc, kom ik terug, zit papa daar achter de pc. Puppy's te kijken
We vonden dus onwijs leuke labrador puppy's niet zover hier vandaan. We zijn gaan kijken en hij mocht gelijk mee. We hebben hem Benno genoemd. Omdat een van mijn lievelings paarden zo heette. Simba vond het in het begin nog al vreemd maar hij is er nu al helemaal weg van. Hij is onwijs actief, eet en drinkt goed en slaapt heel graag op schoot haha. Hij huppelt en springt en sleurt het speelgoed van de ene kant van het huis naar de andere kant. Simba die loopt hem vaderlijk achterna en pakt de boel af als het genoeg is geweest. We zijn vandaag al even bij de dierenarts geweest voor een afspraak voor de enting. Hij vond het daar helemaal geweldig haha

telefoonkwaliteit
De eerste fotosessie staat op de planning dus er komen snel mooiere foto's
x