Ik denk dat ik het dier een super tehuis zou kunnen geven met heel veel liefde en zorg. Maar, ik woon "op kamers". Ik woon in een klein huisje (mijn eigen kamer en de gezamenlijke ruimtes zullen op ong. 40m2 uitkomen) In totaal wonen we met twee mensen in het huis. Uiteraard, gezien ik ver weg woon van mijn ouders en vrienden ben ik ook wel eens een weekendje (2 a 3 keer per maand) weg (wat meestal inhoud dat ik weg ben van vrijdagavond tot zondagmiddag). Bovendien zal ik waarschijnlijk over 2 jaar gaan verhuizen en over 2,5 jaar waarschijnlijk op stage gaan naar het buitenland (mocht ik dit doen dan heb ik al wel al een oppas/zorghuis voor die periode), maar dat zou wel betekenen dat het dier 3 keer zou moeten verhuizen in een vrij korte periode. Wat betreft de weekendjes weg zou ik er voor kunnen zorgen dat ik maar een dag weg ben. Van zaterdag tot zondag oid. Maar ik vraag me af, is dit wel echt eerlijk tegenover het dier? Zo veel verhuizen zal ook voor een hoop stress zorgen.
Geen idee trouwens of dit er nog toe doet, maar ik zou in het geval dat ik een kat neem eigenlijk het liefst een al volwassen kat nemen. 4 tot 15 jaar oid.
Ik ben benieuwd naar jullie mening!

)
) Maar sindsdien heb ik een hekel aan vrijwel alle knaagdieren. Nee, dat is niks voor mij! Er komt nooit meer een knaagdier bij mij het huis binnen. Die beesten staren ook maar voor zich uit vanuit hun stalen gevangenisje. En eigenlijk vind ik ze ook eng..