Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Ik voer dit nu http://www.tinlo.nl/?content=nieuwsitem&id=164
Bevalt echt super, ze zijn er gek op en alles zit erin.. Ik heb het via mijn zusje, die verkoopt vers vlees voor honden en katten. Zij raad 30 gram per kilo per dag aan..
Relaxed schreef:Euh op aanraden van mijn zusjeHad hiervoor iets anders, dat zat ik blokken, maar dat at mijn ene kat heel slecht.. 10x 500 gram kost 19,50 via mijn zusje.. Zit dus in handige rollen van 500 gram, ik voer nu met 1 kat van 5,5 kilo en een kitten 1 rol per dag..
xx_Horsiex schreef:Taurine, essentieel voor de conditie van de hartspier.
keona schreef:xx_Horsiex schreef:Taurine, essentieel voor de conditie van de hartspier.
taurine zit ook in kattenmelk dus dat kun je ook geven.
alleen snap ik niet ze maken het zelf niet aan.hoe doen wilde katten dat dan.hoe komen hun aan de taurine als dit zo belangrijk is zit het niet in vlees of prooidieren? ik moet me daar nog even over in gaan lezen.maar misschien weet jij het wel?
Stybba schreef:@ Megan: ik heb er ook zo een die kan blijven eten. Als ik haar zou geven wat ze zou willen is ze binnen no time modder vet. Zo lang je tevreden bent met haar gewicht zou ik niet meer geven. Ik houd verder 3-4% van het lichaamsgewicht aan om mee te beginnen, daarna geef ik meer of minder als ze afvallen of te veel aan komen.