Ik heb hem dus savonds even mee naar boven genomen om hem goed in de gaten te houden. Ook boven deed die zo vreemd. Hij probeerde zich eerst angstig te verstoppen en toen ving ik hem maar weer en deed ik hem op mijn schoot en toen was die weer even rustig. Spinnen etc en eten doet hij ook gewoon
Maar opeens komt "het" weer naar boven en springt die zo weg. Gisteravond heeft die ook even achter mijn PC gelegen waar die dus echt nog nooit gelegen had (kat is 11). Hij is echt extreem angstig om de 1 of andere reden maar lopen gaat prima, heeft dus niks gebroken. Later had ik hem weer op de schoot genomen, lekker spinnen, en toen ik even zijn lichaam aftasten om nog een keer te controleren begon hij te grommen en te blazen
Toen vond ik het ook tijd om hem naar beneden te doen, maar dat was gewoon een gevecht
alleen maar blazen en grommen naar mij en maar naar zolder proberen te gaan. Maar hij moet toch echt savonds de huiskamer in (was inmiddels alweer half 1 ) en ook daar ging die weer raar doen. Heb uiteindelijk maar weer wat eten gegeven en ben naar boven gegaan. Nu zit die ergens verstopt op zolder, niet op zijn vaste plekje dus (mijn camera tas) en vind het echt vreemd. Ook dat spastische gelik de hele tijd is maar raar....
Maar verder kan hij zich ook weer heel normaal gedragen, komt dus echt met vlagen...
Iemand een idee wat het kan zijn?
mijn andere kat heeft er ook geen last van dus lijkt me niet. Betreft ontlasting, daar dacht ik eerst ook aan toen die een gigantische scheet zo in mijn gezicht liet
zal hem vandaag nog wel eens goed onderzoeken. Hij ziet slecht, dus dat maakt alles al een stuk enger voor hem (hij heeft een deukje in zijn oog ofzo?)
een kat in pijn is meestal niet te paaien met eten. Dat weet ik heel goed bij hem omdat hij echt zooooo woedend kan worden als hij pijn heeft
hij heeft zijn kruisband gescheurd, is geopereerd toen en mocht geen trappen lopen etc dus sloten we hem op in de werkkamer van mijn vader (waar mijn vader dus ook gewoon altijd zat) en man, hij viel ons echt aan