Ik heb sinds 2 weken een prachtig poezelbeestje in huis lopen van bijna 12 weken! En ik ben helemaal verliefd!
Jammer genoeg ben ik wel allergisch maar we zien wel hoe dat gaat! Ik slik wel medicijnen maar die werken niet echt optimaal..
Nou vroeg ik me af bij wie er nog meer poezenpootjes door het huis gaan
En ben natuurlijk heel nieuwsgierig hoe ze eruit zien en de avonturen die ze meemaken!
Dus kom maar op!
Ik heb daarnaast een spray die je door de kamers sprayt, dat schijnt te helpen tegen stofmijten en huisdierallergenen.. en bij mijn vriend lijkt het echt te werken. Aircleanse van Bio-Life.. Misschien de moeite waard om eens te proberen als je last gaat krijgen.

toen mijn vorige kat overleed, duurde het een half jaar tot we een hond in huis haalde. Ik woonde toen praktisch bij mijn toenmalige vriend, mijn vader draaide nachtdiensten en zodoende was mijn moeder veel alleen. Hond was dus een ideale oplossing voor haar. Uiteindelijk hebben we de hond al 4 jaar, en twee jaar geleden met kerst hadden mijn zus en ik mijn ouders zo gek gemaakt, dat we toch mochten proberen of de hond een kitten zou accepteren. Ik woon overigens gewoon bij mijn ouders, mijn zus niet, maar die werkt 50 uur per week, dus een huisdier is voor haar geen optie.