Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Silence schreef:Mijn mond valt open van verbazing....waar dieren tegenwoordig allemaal wel niet voor gestraft worden...
Je haalt het beestje uit zijn vertrouwde omgeving en moet vervolgens van de ene ruimte naar de andere.
Dat hij dat niet snapt en onrustig wordt moet dan maar afgestraft worden.... Erg apart.
amy_leftover schreef:Mijn kat krabt áltijd aan de deur en die is gewoon thuis hoor![]()
Een oplossing is er helaas niet voor, ik ben er aan gewend geraakt en slaap er nu wel doorheen.
Straffen is zinloos, want dan zul je eerst de deur moeten openen. Krabben aan de deur betekent voor de kat dat de deur open gaat, dat ie daarna op z'n donder krijgt neemt ie maar op de koop toe...
je doet er nix aan . Door de Weeks doet hij het pas als de wekker gaat , het weekend als hij vind dat we te lang hebben geslapen ( meestal tussen 8 en half 9)
ongelofelijk. Jouw kat zoekt contact & jij zoekt een manier om m te straffen.Ojajoh schreef:Ik vraag mij wel eens af waarom sommige mensen dieren nemen?
Je haalt het dier uit zijn eigen terrein en verwacht dat hij dan net zo gedraagt als daar??![]()
Ik vind het al heel wat dat je zo je dier mee kan nemen en hij het zo goed oppakt
Wij hebben sinds 2 weken een nieuwe kat(opvang), die heeft eerst drie dagen achter de wasmachine zitten schreeuwen
En schreeuwt nu soms nog door huis omdat ze uit haar vertrouwde omgeving is
Ik geef dat ruim een maand!

Niet lekker slapen dus!