Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:Weet je waar je aan begint?
Een chihuahua is absoluut geen makkelijk hondje. Geen knuffeldiertje voor een kind, het zijn felle rakkers die heeeeel wat opvoeding nodig hebben. Neem alleen al de zindelijkheid, dit kan bij chihuahuas wel een jaar duren. En wil je er dan 2?? Dat lijkt me helemaal onbegonnen werk..
Het zijn fantastische hondjes hoor, maar geen hondjes zoals jij het je inbeeld denk ik.
En een chihuahua is een echte hond. Die heeft geen kleertjes nodig....
Vjestagirl schreef:Limoen schreef:Weet je waar je aan begint?
Een chihuahua is absoluut geen makkelijk hondje. Geen knuffeldiertje voor een kind, het zijn felle rakkers die heeeeel wat opvoeding nodig hebben. Neem alleen al de zindelijkheid, dit kan bij chihuahuas wel een jaar duren. En wil je er dan 2?? Dat lijkt me helemaal onbegonnen werk..
Het zijn fantastische hondjes hoor, maar geen hondjes zoals jij het je inbeeld denk ik.
En een chihuahua is een echte hond. Die heeft geen kleertjes nodig....
Ik geloof dat je het verkeerd leest. Ze heeft er al 2, nu wil ze de bijbehorende accessoires kopen.
Wildgirl schreef:Hoezo de kortzichtigheid van bokt...TS is een ervaren hondenbezitter die ook zelf fokt(als ik me de topis goed herinner) en haar kinderen hebben beide een hondje.
Leuk om te horen TS dat je kids ook met honden bezig zijn!
Dat er vervolgens een stel idioten hier gaat proberen jou wijs te maken dat je niet aan dit ras zou moeten beginnen....te zot voor woorden!
Ik weet geen winkels, hebben ze bij de hondenlijnen in ruitersportwinkels geen kleine maatjes?

NienkeNiels schreef:Als Ts een ervaren hondenfokster is, weet zij ook dat honden geen kleertjes aan mogen hebben. En ik ben er van overtuigd dat tieners van deze leeftijd best een hond kunnen opvoeden als zij onder begeleiding staan. Misschien was mijn eerst reactie een beetje kort door de bocht maar vind kleertjes etc. not done voor een hond.
catalyst1 schreef:Wat een heerlijk bokt topic is dit weer geworden..ik ben meteen weer genezen van heel bokt..
Gatver..ik zocht gewoon een leuke winkel met spulletjes voor een chihuahua..shoot me ...van mij mag hier een slotje op...