Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Op zich kunnen die kleintjes best wat hebben, moeders gaan er zelf soms ook best hard handig mee om hoor. 

succes in ieder geval. 

sax89 schreef:Die oude was idd een jaar lang alleen bij mij. Ze zoekt die kleind nu ook echt op om te laten zien van ik ben groter, ouder en sterker. Mijn regels zegmaar..
OUdere poes wil niet aangeraakt worden, dan gaat ze beledigd weglopen en gillenm

Is ook een gedumpte kitten, is veel met de fles gevoerd en vraagt dus heel erg veel aandacht en is heel erg op mensen gericht. Koper schreef:Wees blij dat je kat zo assertief is TS. Mijn katertje is een heel lief maar ook wel brutaal katje. En mijn oudere poezel een bedeesd en schuchter ding. Toen Ju als kitten van 9 weken in huis kwam was m'n oudere kat als de dood voor 'm en het heeft 3 jaar geduurd voordat ze enigszins langs elkaar heen leerden leven. Nu zijn ze, na 6 jaar, zover dat de poes naast de kater durft te gaan liggen op de bank.
Dan is het lijkt me toch handiger als de oudere kat even het voortouw neemt in het begin.
En ik help de oudere kat weleens door de kitten weg te sturen als hij haar echt terroriseert
Mag eigenlijk niet maar ik merk dat de oudere kat vaak als ik in de buurt ben meer zelfvertrouwen heeft nu en de kitten dus wel aanpakt.