Deze twee waren al een koppel & konden lekker met elkaar spelen.
Enkele maanden geleden hebben we helaas de kater in moeten laten slapen. Met als gevolg dat Lies alleen achter is gebleven!

In de zomer leek dit wel goed te gaan, ze vermaakte zich prima buiten. Maar nu het slechter weer wordt zit ze meer binnen & verveelt ze zich duidelijk.
Daarom zijn we gisteren naar het asiel gegaan en hebben we gekeken naar een poes! Een kater willen we niet meer, ivm sproeien.
We hebben twee hele leuke kandidaten gezien, maar ik heb nogal moeite met kiezen

Kandidaat 1: een 4 jarige poes die angstig is, maar duidelijk graag aangehaald wordt als ze even aan je heeft kunnen wennen. Op andere poezen reageert ze afwachtend, maar niet heel angstig of dominant.
Kandidaat 2: een poes van 6 maanden. Erg speels, enthousiast en aanwezig. Een scheetje om te zien (natuurlijk) en een echte knuffelkont.
We hebben met het asiel afgesproken dat we, mocht het tussen de nieuwe poes en Lies echt niet klikken, een ander vriendinnetje komen zoeken. Maar dat is natuurlijk niet waar we op hopen!
Ik neig zelf naar de 4 jarige omdat die het duidelijk niet naar haar zin heeft daar en ik denk dat die moeilijker te plaatsen is dan de kitten. Maar die kitten is ook wel heel erg leuk!
Mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie doen?
. Asiels hebben een relatief streng quarantainebeleid.