Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kel_tje schreef:Na mn vorige topic over vers vlees toch besloten om over te stappen.
Ik zat te denken aan Farmfood? is dit een goeie keuze voor een maltezer pup van 14 weken.
ze heeft snel last van diarree hoe kan ik dan het beste overstappen? ze krijgt nu brok van Royal Canin.
ik wil niet alleen vers vlees geven maar ook.de brokken hoe kan ik dit het beste verdelen over de week? dat ze toch vers vlees krijgt en brok?
De royal canin brokken eet ze overigens erg moeilijk misschien is dat probleem ook verholpen? en dan nog de belonings snoepjes. Ze krijgt van die bot vormpjes snel diarree kan ik dan ook overstappen op beloningsnoepjes van farmfood? is de diarree daar ook mee verholpen?
heleboel vragen maar wil graag t bste voor mn hondje dus brand maar los!
kel_tje schreef:Na mn vorige topic over vers vlees toch besloten om over te stappen.
Ik zat te denken aan Farmfood? is dit een goeie keuze voor een maltezer pup van 14 weken.
ze heeft snel last van diarree hoe kan ik dan het beste overstappen? ze krijgt nu brok van Royal Canin.
ik wil niet alleen vers vlees geven maar ook.de brokken hoe kan ik dit het beste verdelen over de week? dat ze toch vers vlees krijgt en brok?
De royal canin brokken eet ze overigens erg moeilijk misschien is dat probleem ook verholpen? en dan nog de belonings snoepjes. Ze krijgt van die bot vormpjes snel diarree kan ik dan ook overstappen op beloningsnoepjes van farmfood? is de diarree daar ook mee verholpen?
heleboel vragen maar wil graag t bste voor mn hondje dus brand maar los!
kel_tje schreef:is het zo dat ik dan 1 dag alleen vlees mag geven of ook bijv smorgens brok savonds vlees?
NynckeL schreef:Ik zou eens even door laten meten waardoor je pup zo aan de diaree is.
Cadiz had dat als pup ook, die bleek een schimmelinfectie te hebben in zijn darmen, wat uiteindelijk zorgde voor jarenlange huidproblemen.
Je kunt met bioresonantie ook alleen maar door laten meten, dan weet je iig de rede, kun je daarna nog zien of je ook met bioresonantie wil laten behandelen of dat je vandaaruit iets met voeding gaat doen.
NynckeL schreef:Ik zou eens even door laten meten waardoor je pup zo aan de diaree is.
Cadiz had dat als pup ook, die bleek een schimmelinfectie te hebben in zijn darmen, wat uiteindelijk zorgde voor jarenlange huidproblemen.
Je kunt met bioresonantie ook alleen maar door laten meten, dan weet je iig de rede, kun je daarna nog zien of je ook met bioresonantie wil laten behandelen of dat je vandaaruit iets met voeding gaat doen.
keona schreef:kel_tje schreef:is het zo dat ik dan 1 dag alleen vlees mag geven of ook bijv smorgens brok savonds vlees?
je mag ook s'morgens brok en sávond vlees geven als er maar minimaal 8uur tussen zitten.dit omdat brok en vlees anders verteerd.maar je kunt je hondje ook maar 1x per dag voeren dat doe ik bij onze honden(waarom omdat ik op een honden forum gelezen heb,dat als de hond in een keer een grotere maaltijd krijgt de maag goed vol is en een seintje naar de hersens gaat dat hij vol zit dus een verzadigd gevoel.bij kleinere porties heb je dat vaak niet.en ik vind dit erg fijn voor mij en de honde).maar dat moet je natuurlijk zelf weten ieder zijn metode.
dat ze van wisselen aan de diaree raken is onzin want ik heb vlees honden en als ik vergeten ben uit te leggen geef ik brok en dan is echt niks aan de had,als het hondje van ts het zo gewend is moet dat gewoon kunnen.want het is toch makkelijk als ze ook brokjes eten.ik zou gewoon gaan kijken wat bij jou hondje het beste wrkt en gewoon gaan proberen.ik zou wel een goede brok nemen dus een van de bovenste 3 in de link die ik je gaf ik geef die brokken ook als ik het vlees dus vergeet en hier geen diaree