Nu, ruim een jaar later is het gemis nog steeds erg groot, maar zijn we eigenlijk ook wel weer toe aan een nieuw hondje.. Na goed overleggen en nadenken hebben we dan vandaag de knoop doorgehakt. We hebben een pup besproken!
De teef is nog niet drachtig, maar zal zeer binnenkort gedekt worden. De pups worden begin 2013 verwacht!
Wij hebben besloten naar dezelfde fokker te gaan als 15 jaar geleden, omdat we hele goede ervaringen met deze mensen hebben.. En wat ik ook erg mooi en bijzonder vind, onze nieuwe pup zal familie zijn van onze Sam.. De moeder van Sam is de oma van onze kleine. Echt heel bijzonder.
Het is natuurlijk alweer een hele tijd geleden, dus we zijn nu totaal niet op de hoogte van waar bijvoorbeeld puppy-cursussen gegeven worden. Als mensen hier nog tips hebben voor een goede en leuke puppycursus in Groningen of Noord-Drenthe, zijn die natuurlijk welkom. Alle andere tips zijn ook welkom.

Onze kleine zal hier vandaan komen: www.chairwindermere.nl en het gaat om mama Freya. Op de pagina 'puppy's' staat ook door wie ze gedekt zal worden. Het wordt een zwarte, en we zijn al hard aan het nadenken over namen!
Spannend! Ik kan niet wachten tot de kleine er is!
Als er mensen zijn die ook een Lab hebben van Chairwindermere zou ik het leuk vinden als je reageert!
Haha!
Hahaha 
) Wij vallen in de categorie van fanatiekelingen denk ik 
dan is het wel echt heeeeel goed bevallen daar! 
als we daar een 6 voor hadden gehad hadden we bijna 70 punten gelopen
Hihihi! Meer een recreant denk ik haha..