Jaja, dit is waargebeurd.. Vers verhaal, net gebeurd...

Ik was mijn honden aan het uitlaten, komt er opeens iets uit de bosjes naar mijn hond toe gerend. Ik dacht eerst dat het een mislukte hond was, maar nee.... Het was een Das!! Hij wilde mijn hond aanvallen oid, mijn hond was lichtelijk bang en rende als een gek weg, beest tippelde er achteraan.. 'BEAU! PAK HEM!!' schreeuwde ik, en toen ging mijn hond achter dat ding aan..
Beest rende de bosjes in.. Ik ging heel stoer (
) samen met mijn honden staan kijken waar hij nou was.. Komt dat ding opeens uit de bosjes naar mij toe gerend! Nou, ik ben een held op sokken hoor..... Ik dacht dat ik opgevreten werd.. 
Maar nu.. Wat te doen? Beest was best aggressief, nummer gebeld wat 24/7 bereikbaar is over die beesten.. Nemen ze niet op...
Oh. Mijn stoere hond is een kruising Rottweiler/Newfoundlander.. En ja, hij was bang....
! En die neus... Maargoed dat hij zichzelf niet in een spiegel kan zien 
Dan wordt het lastig ja, hier zijn ze ook maar dan in natuurgebieden dus heb je er weinig last van verder. Blijkbaar woont het dier toch in de buurt, zou het nummer wat je hebt gewoon morgen nog een paar keer proberen te bellen en anders maandag weer. En je hond aangelijnd houden........
. Maargoed, ik ga mezelf niet verdedigen omdat mijn hond zowaar ''gevaarlijk'' kan zijn.