Ik zag dus echt heel veel mensen die hun hond mee hadden genomen. Enkele aan de lijn maar de meeste toch echt los. En gezien sommige honden erg enthousiast zijn en kinderen ook en dat niet altijd goed afloopt, vraag ik me af of zoiets dus niet strafbaar is, honden los laten lopen als het dus zo druk is. Als het 10-15 graden is maak ik me niet druk, dan is er genoeg ruimte, maar vandaag, en waarschijnlijk morgen nog erger, was het gewoon zo druk en zag honden gewoon hun behoeftes doen in het zand, kinderen bijna omver rennen enzovoort...
Misschien ben ik wel een zeikerd hoor
kan ook goed
Kan me alleen niet voorstellen dat het mag

Ik ga met dit weer ook heel graag met mijn hondje naar het strand, maar ik zoek dan wél een echt hondenstrand op (zoals bv in Noordwijk bij de Kon. Astridblvd) waar honden het gehele jaar los mogen
Maar dat is het dus, idd dat je vanaf 1 september wél weer op het strand mocht met loslopende honden. Ik denk dat ze zoiets eigenlijk zouden moeten aanpassen naar als het boven 23 graden is de honden aan de lijn blijven gezien het dan toch richting strandweer gaat. Maarjah, of dat hanteerbaar is weet ik niet.
Spelende kids zijn leuk, maar spelende honden zijn (voor mij) veeeeeel leuker!! Honden worden meestal alleen thuisgelaten zodat mens kan genieten op het strand. Nu kunnen zij ook mee. Laat ze lekker genieten! Heerlijk toch?
Het is zelden strandweer in NL, laten we zeggen dat je 330 dagen in het jaar naar het strand kan waarvan je enkel binnen het seizoen aan de lijn hoeft te houden maar een paar afritten verder gewoon lekker los kan laten? Sorry, maar dan zie ik de moeite er echt niet van in
Het heet rekening houden met elkaar. Andere vinden het NIET leuk als er een hond even lekker zichzelf aan het uitschudden is in de buurt