Wij hebben een ontzettend leuke reu van nu ruim 1,5 jaar oud. Vandaag heeft hij waarschijnlijk een epilepsie aanval gehad.
Ik was alleen thuis met mijn oma en zusjes die natuurlijk gelijk begonnen te gillen. Hij lag in de tuin op zijn zij te shaken, schuimen en spugen met witte ogen. Mijn zusje zag het als eerste en wist niet wat het was en had gelijk water over zijn hoofd gegooid. Waarna hij opstond en heel verward uit zijn ogen keek. Ik had gelijk mijn vader gebeld en die kwam met de auto om naar de DA te rijden. Ondertussen wou ik hem pakken zodat we gelijk weg konden maar hij wist niet wie ik was en begon te grommen en keek zo raar dat ik er gewoon bang van werd. Hij is nog nooit agressief geweest het is normaal echt een blije lompe jonge hond maar het was nu net een vechthond aan zijn houding en gedrag als je dichtbij kwam. Hij wist duidelijk niet waar hij was.
Onderweg in de auto vond hij het heel eng en zat te piepen terwijl hij normaal gewoon rustig uit het raam kijkt.
Eenmaal op de praktijk aangekomen waar mijn moeder werkt konden we gelijk naar binnen en is er bloed afgenomen, waarschijnlijk epilepsie helaas..
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die ook een hond met epilepsie hebben en ben benieuwd hoe het bij jullie gaat krijgen ze bijvoorbeeld vaak een aanval?
groetjes Charlotte en Beau

.