Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AngelofLove schreef:grote kans dat het een hotspot wordt. Ik zou het minimaal 2 x per dag ontsmetten met betadine en toch proberen dat hij er zo min mogelijk aan komt.
Een kap kan je kopen bij de dierenarts maar ik vraag me af of dat dat nut gaat hebben, honden kunnen behoorlijk lenig zijn wat dat betreft en een poot is natuurlijk vrij makkelijk aan te komen.
Je zou hondenschoenen kunnen proberen maar ligt er een beetje aan waar het wondje precies ziet.
)Kentaro schreef:(dank je welZijn inderdaad shiba's)
Willander, is het zo dat een wond altijd vuil is als ze likken?? (wel goed om te weten)
Kentaro schreef:Dat begrijp ik wel, ik dacht dat jij met jouw post bedoelde dat wanneer een hond likt aan een wond, het betekend dat de wond vuil is
(zeg maar net als wanneer ik zelf sterilon gebruik op een wond. Als deze schoon is, prikt het niet, wanneer de wond vuil is prikt het wel)
was dan langs elkaar heen. shadow19871 schreef:Dankjewel voor de reacties. het zit net op een rotplek, bij haar hak. Ik ga zo even langs de dierenwinkel om te kijken of ze hier een schoentje voor hebben.AngelofLove schreef:grote kans dat het een hotspot wordt. Ik zou het minimaal 2 x per dag ontsmetten met betadine en toch proberen dat hij er zo min mogelijk aan komt.
Een kap kan je kopen bij de dierenarts maar ik vraag me af of dat dat nut gaat hebben, honden kunnen behoorlijk lenig zijn wat dat betreft en een poot is natuurlijk vrij makkelijk aan te komen.
Je zou hondenschoenen kunnen proberen maar ligt er een beetje aan waar het wondje precies ziet.
Ik denk eerlijk gezegd dat het al een hotspot is. Het is rood en rond en ong zo groot als een 2euro munt.
Dus voorlopig 2 keer per dag weken in de soda/betadine en toch proberen af te dekken met iets?
Gaan we proberen!
Was een paar dagen goed opletten of ie er aanzat maar na 3 dagen zat er al een korstje op en na 7 dagen was het gewoon weer een mooie huid