Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nee geef mij maar een grote duitse dog ook een schoothondje maar met een beetje strenge opvoeding is het de grootste goedzak die ik ken 
, en juist omdat hij zo klein is zorg ik ervoor dat ie luistert.
) en worden niet echt als honden gezien. Lekker verwennen en hun gang laten gaan is denk ik wel hun motto. Nee doe mij maar een grote lobbes die netjes opgevoed is

Anoli schreef:Ik had 10x liever een hele grote "gevaarlijke" herder die ik vast moest houden bij de DA op de tafel dan die kleine k*tkeffertjes...
Echt hoor als mn collega dan riep om te helpen was ik altijd opgelucht als het ging om een grote hond
Die kleintjes kun je ook niet normaal in de houdgreep nemen, voor je het weet ploppen die oogjes eruit als je ze iets te strak in het nekvel vastpakt
al keffend komen ze op mijn Duitse herder af. Schijnbaar hebben ze last van grootheidswaanzin, want ze lijken niet te beseffen dat mijn hond ze in 1 hap weg zou kunnen hebben
hoe kleiner het hondje, hoe groter de bek lijkt het haast wel...
kan me er dood aan ergeren! Gelukkig kom ik zo af en toe ook nog wel eens een goed opgevoed exemplaar tegen, maar dat zijn wel uitzonderingen...