Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus denk dat ik wel beoordelen kan of een dierenarts er verstand van heeft of niet.
Geryon schreef:Kan me voorstellen dat dat ook een reden is. Jammer dat er zulke mensen bestaan..
Maar wat jij zeer kundig noemt kan misschien voor een ander niet kundig zijn. Wie ben jij om een normale dierenarts zeer kundig te noemen? Weet jij bijv. hoe elk probleem aangepakt moet worden? Wie weet denk jij dat zij kundig zijn terwijl zij een konijn niet goed behandelen en je dus niet beter weet.
Een dierenarts die geen pijnstilling mee geeft vind ik bijv. al niet kundig. En dierenarts die bij een verstopping zomaar dwangvoer mee gaat geven ook niet.
edit: trouwens geen aanval hoor! Ik wil er alleen mee aangeven dat mensen soms eigenwijs kunnen zijn.
Daarnaast heb ik de afgelopen jaren verschillende dierenartsen in het weekend bezocht met gas, verstopping enz. Ook altijd heel goed geholpen. Dus nee, het stempel 'konijnkundig' doet mij niet zoveel.'
Hannanas schreef:Idem dito voor ratten, jemig wat kunnen dierenartsen domme beslissingen maken. En altijd verkeerde dosis medicijnen en antibiotica.
Gelukkig heb ik een "rattendierenarts".
Rijd ik graag 20 minuten voor, ipv die ene hier in de straat op 2 minuten lopen.
Mar77 schreef:Ben wel benieuwd wanneer een da konijnkundig is dan.