Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En de buurman voor pollenallergie. Heeft volgens de buurman ook niet geholpen. Zegt hij zelf.
Ik ben niet persé tegen alternatief maar over bioresonantie (en kleurentherapie) heb ik nog maar zeer zelden een positief resultaat gehoord
Nee, pure onzin als je het mij vraagt
Ibbel schreef:Er is voor de werking van bioresonantie geen enkel wetenschappelijk bewijs. Er is ook geen enkele wetenschappelijke grondslag voor de 'theorie' die er achter zou zitten. Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven.
De ervaring met jouw hond is wat de wetenschap n = 1 noemt: totaal geen bewijs en domweg aan toeval toe te schrijven. En een gist die een schimmelinfectie wordt, is iets dat biologisch gezien onmogelijk is. Een kat kan geen hond worden, een gist kan geen schimmel worden, zo simpel is het.
Ibbel schreef:Er is voor de werking van bioresonantie geen enkel wetenschappelijk bewijs. Er is ook geen enkele wetenschappelijke grondslag voor de 'theorie' die er achter zou zitten. Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven.
De ervaring met jouw hond is wat de wetenschap n = 1 noemt: totaal geen bewijs en domweg aan toeval toe te schrijven. En een gist die een schimmelinfectie wordt, is iets dat biologisch gezien onmogelijk is. Een kat kan geen hond worden, een gist kan geen schimmel worden, zo simpel is het.
Kuggur schreef:Bioresonantie=kwakzalverij.
Trouwens gisten worden geen schimmels, gisten zijn schimmels.
Waarmee weer eens bevestigt wordt dat kwakzalverij het best verkoopt aan mensen met niet al te veel basiskennis op het gebied van biologie en/of geneeskunde...
Jis_ schreef:Kuggur schreef:Bioresonantie=kwakzalverij.
Trouwens gisten worden geen schimmels, gisten zijn schimmels.
Waarmee weer eens bevestigt wordt dat kwakzalverij het best verkoopt aan mensen met niet al te veel basiskennis op het gebied van biologie en/of geneeskunde...
Apart dan dat ik er wel baat bij gehad heb, hoe wil je dat verklaren?
Asyaa schreef:
Jis_ schreef:Anya schreef:Ik heb er nog nooit iemand mee genezen zien worden.
Denk ook niet dat genezing mogelijk is maar wel verzachten/verminderen van bepaalde aandoeningen.
Als je bv kanker hebt lijkt het me niet verstandig om naar een bioresonantietherapeut te gaan.

NynckeL schreef:Jis_ schreef:
Denk ook niet dat genezing mogelijk is maar wel verzachten/verminderen van bepaalde aandoeningen.
Als je bv kanker hebt lijkt het me niet verstandig om naar een bioresonantietherapeut te gaan.
Ik zou in eerste instantie wel naar de bioresonantie gaan.
De bewijzen voor chemo vind ik eigenlijk erg magertjes, ik snap eerlijk gezegd niet dat ze daar in Nederland mee door blijven gaan.
In Amerika zijn onderzoeken die aangeven dat het zelfs helemaal niet werkt, meer dat het erg veel verwoest, dat genezing meer geluk is.
Ik zou bioresonantie doen, mijn lichaam weer in balans brengen en zonodig houden.
Daarna mijn licht opsteken wat de beste behandelmethode is in Amerika, samen met wat jullie vast kwakzalverij noemen: Reiki en de Helende Reis....maar jeemig best goeie kwakzalverij eigenlijk
Nederlanders zijn best wel een star volkje: alles wat niet werkt, lopen we achteraan.
Dierenartsen en huisartsen die slecht werk leveren ten spijt, de hoeveelheid dieren met welvaartsziektes ten spijt.