Hallo mensen Ik weet niet of het goed staat maar omdat hier over het algemeen alle onderwerpen worden behandeld dacht ik dat het hier wel goed stond.
Goh man ik tril nog altijd over het feit dat ik binnenkort misschien een 2de topper erbij heb. Hier mijn verhaal.
Ik woon niet in de stad noch op de boeren buiten maar toch gebeuren er hier rare dingen. Iedereen kent de uitdrukking wel met de deur in huis vallen wel ik dacht dat ik viel van de 13de verdieping.
Ik stond dus op en wandelde de trap af en ik kijk in de tuin tot mijn grote verbazing zag ik daar een dier. Ik wreef eens in mijn ogen om te zorgen of ik wel goed zag maar inderdaad er stond een dier in mijn tuin !!!!!!! Ik kon dat arme beest toch niet zonder water buiten laten, dus ik op mijn geitenwollen sokken heel voorzichtig langs de garage het dier toch wat onderdak gegeven. Het ras kon ik niet bepalen, waarschijnlijk is het een of andere kruising, maar echt groot was hij niet. Maar die achterhand, woowie wat een kont heeft die zeg. Dat was vast en zeker een springer, dat kon niet anders.
Maar ja wat moest ik er mee doen, hij (ja even gecheckt ) moest toch ergens ontsnapt zijn en iemand moest toch naar hem aan het zoeken zijn. Het eerste wat in me opkwam was de dierenbescherming en politie bellen om aangifte te doen maar helaas niemand had aangegeven het beestje kwijt te zijn. Toen is er een dierenarts gestuurd om te controleren op de chip maar helaas was er geen. Bah dat er mensen zijn dat dit nog niet doen Daar stond ik dus met een angstig onbekend beestje dat zich duidelijk geen raad wist. De politie en dierenbescherming ging een bericht uitzenden en zo te hopen dat er zich toch een eigenaar kwam melden. Maar toen vertelde ze iets wat me totaal van slag bracht, als er niemand het dier opeiste binnen de 48uur (met bewijs van dat die de eigenaar was) mocht ik het dier adopteren.
Momenteel heb ik het dier naar een andere locatie gebracht waar hij zich wel prettig lijkt te voelen, hij heeft al zitten rond spurten en heeft al zeer goed gegeten. Ik twijfel er echt aan maar dat dier is toch daadwekelijk getraind hoor, dus eigenaars zal die wel hebben (al hoop ik stiekem dat ze buiten de termijn komen ) hoe die kan lopen ! Dit dier moet echt een springcarriere hebben/gehad of is toch zeer springgefokt. Die bouw is zo overduidelijk.
Och genoeg gekletst. Duimen jullie mee voor mij dat ik misschien mijn eerste springtopper kan verwelkomen. Oh ik vind het zo spannend en vooral hectisch, oh komop bokt duim met me mee.
Ik heb maar even wat foto's gemaakt want ik weet dat bokt om foto's vraagt Nu het is zeer slechte kwaliteit dus mijn excuses. Ik heb hem al een voorlopige naam gegeven kwestie van dat ik niet simpel dier wilde roepen.
Nu dit is hij dan, hopelijk mijn eerste echte springer Jumpy
Laatst bijgewerkt door Morrow_Less op 09-08-12 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
suus_toes
Geplaatst: 09-08-12 18:33
ik duim mee!
berdien85
Geplaatst: 09-08-12 18:34
Heb je wel de tijd ruimte en financiele middelen om 'm te onderhouden??
Nienke15
Geplaatst: 09-08-12 18:35
haha, ja ik duim ook mee!!
Morrow_Less
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-12 18:35
Ja hoor, ik denk hem bij mijn andere topper te zetten maar diene is nogal dominant en ben bang dat hij hem gaat vertrappelen. Maar eerst wat laten wennen met een schrikdraadje tussen he
Lotus83
Geplaatst: 09-08-12 18:36
Ik reageer nooit op dit soort topics, maar deze is hilarisch
tootje71
Floortje88
nikilover
Hahahaha ik zal ook voor je duimen! Mijn zege om m te houden heb je haha
Kaatje64
Geplaatst: 09-08-12 18:37
Geniaal jouw verhaal )
RenskeG
hahahah GE-WEL-DIG!!!
Uiteraard duim ik voor je
Heleennn
Wat leeeuuuk
berdien85
Geplaatst: 09-08-12 18:38
Morrow_Less schreef:
Ja hoor, ik denk hem bij mijn andere topper te zetten maar diene is nogal dominant en ben bang dat hij hem gaat vertrappelen. Maar eerst wat laten wennen met een schrikdraadje tussen he
Hippepony
Geplaatst: 09-08-12 18:38
Okee ik duim mee, maar die foto, ik snap het neit, dat is een insect