Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus een afdakje, evt laag tafeltje was in ons geval ook al voldoende geweest. Had mij een hoop tijd en geld bespaard 
xRomana schreef:nou daar ben ik het niet mee eens. Hier achter is een natuur gebied waar het barst van de tamme konijnen, die laat ik lekker lopen, en dat doet god zij dank iedereen, hebben we geen bemoeiallen al sjij bij nodig.
knuffeldier schreef:En ergens heb ik ook zoiets van ook al gaat hij op den duur dood: beter lekker een poos buiten in van alle vrijheid geleefd en lekker rond kunnen lopen ipv van 'veilig' in een hokje gestopt waar hij de rest van zn leven 3 huppels naar links en 2 huppels naar rechts kan doen.
Of eventueel rechtstreeks een konijnenopvang benaderen. Krijgt ie lekker eens schoon en veilig plekje om tot rust te komen en meestal duurt het niet lang voordat ze herplaatst worden bij een verstandige baas

knuffeldier schreef:En ergens heb ik ook zoiets van ook al gaat hij op den duur dood: beter lekker een poos buiten in van alle vrijheid geleefd en lekker rond kunnen lopen ipv van 'veilig' in een hokje gestopt waar hij de rest van zn leven 3 huppels naar links en 2 huppels naar rechts kan doen.
dierenfan schreef:heb je al gebeld naar de dierenambulance of plaatselijk asiel of je hem na vangen daar af kan leveren of door op kan laten halen? Wij doen dat namelijk wel maar niet elke dierenambu rijd voor konijnen helaas.
Dat is toch hun veilige huis.