Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dakotah schreef:Daarom komen hier alleen dieren in en om het huis, die ik zelf leuk vind om te verzorgen/verschonen.
Zo wou mijn dochter een periode een rat, was populair in de klas.
Maar ik heb niks met ratten, en vind ze ook vies gewoon, dus die komt er niet in.
Want kinderen zijn er na een poosje toch op uitgekeken, en doen er niks meer mee.
Zo hen ik eens een verhaal gehoord van een kind, die haar konijn al een half jaar of een jaar dood was.
Moeder had hem gevonden, en dacht moet ik het zeggen of niet.
Had dus niks gezegd, en meisje of jongetje weet het niet meer, zag pas na ruim 6 maand dat er niks meer in het hok zat.
Tja, zo krijg je idd zwangere vrouwtjes mee ja, en nu dus blijkbaar van hun eigen broertje..trollenranch schreef:Ik zou het als ik jou was toch iets anders gaan bekijken.
Elk mens wat zijn overtollige huisdier(om welke reden dan ook) naar een opvang brengt, heeft nog iets van fatsoen in zich. Ze betalen afstandsgeld en weten dat er goed voor het beestje gezorgd wordt.
.vuurneon schreef:Wat is er mis met de reden dat er iemand allergisch voor is? Mijn allergie is ook opeens verergerd dus ik mag niet eens meer zelf de stal uitmesten en opstrooien :/ of helpen met hooien...
Dan is het toch fijn dat iemand de opvang benaderd?
Pretnestjes vind ik ook onverantwoord inderdaad...
.