). Ik ben nu weer zoekende naar een huisje en over een jaartje ben ik klaar met mijn opleiding naast mijn baan waardoor tijd en "mensen die er niks mee hebben" in huis geen belemmering meer zijn. Het enige is dan wel.. dat ik natuurlijk wel moet werken (28-32 uur, dus geen fulltime baan). Ik werk nu dicht bij huis en omdat ik niet fulltime werk zijn er misschien ook wel mogelijkheden als 5 kortere dagen werken of een uur pauze tussen de middag. Mijn moeder woont ook dichtbij en vindt honden wel heel leuk. Toch staat het idee mij tegen dat een hond dan wel regelmatig alleen zal zijn.. Ik heb eigenlijk altijd geleerd dat een hond niet "kan" wanneer je meer dan alleen ochtendjes werkt. Ik heb overigens geen baan waarbij ik een hond mee zou kunnen nemen en ik kan niet thuis werken.Er zijn veel mensen die alleen wonen/allebei werken en wel een hond hebben, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die dat dan doen? Uitlaatservice? oppasadresjes? wat ben je daar normaal gesproken aan kwijt ongeveer? Is dat dan wel eerlijk tegenover een hond?
(en anders kan ik altijd nog zelf oppasadresje worden voor een ander natuurlijk
).
Feest voor hem.
. Ook ga ik naast het wandelen zon 4x in de week fietsen met de hond en in de zomer fiets ik altijd naar een plas hier in de buurt waar we dan even gaan zitten zodat hij kan zwemmen en dan fiets ik weer terug. Ik kan mijn hond meenemen naar mijn werk maar dat doe ik niet omdat hij dat niet leuk vind (asiel, komt hij vanaf ) reden dat ik geen uitlaatservice laat komen is omdat hij bang is voor vreemde mensen.
) en een hond van nu 5 jaar.