WinSel schreef:Rescue Remedie is te koop bij veel natuurvoedingswinkels en bij de wat grotere drogisterijen.
Ff googlen en je weet het
Heb je al meerdere soorten hooi geprobeerd ?
Dat is namelijk erg belangrijk, het slijt de kiezen en tanden, en dat zorgt dus voor minder haken en minder stress
Oké, dankjewel. Ik ga het wel proberen met een ander soort hooi. Hij heeft nu al weer een tijdje hetzelfde hooi. Maar de ene dag eet die er meer van, dan de andere keer. Het geeft mij behoorlijk stress, om er steeds weer met hem heen te gaan naar de da, en hem dan later weer op te halen en dan is die hier weer een paar dagen uit zijn doen. En dan niet veel tijd later, begint het weer. Maar voor de rest is die soms ook wel ontspannen zoals nu, dan ligt die op zijn zij. En soms maakt die nog wat vreugdesprongetjes, maar niet meer zoveel als vroeger. Maar ik zou het fijn vinden, als ik iemand had, die me hierin kon ondersteunen, en bij wie ik terecht kan als ik vragen heb. Nou is bokt daar ook wel goed voor, maar anders als dat er ook iemand bij je thuis komt, om het konijn ook te zien.