Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
deflin schreef:nou ik zou zeker aangifte doen, volgens mij kan dat gewoon hoor
SimoneDV schreef:heleen88 schreef:maar is het niet zo dat je hond alleen los mag MITS onder appel is?
Volgens mij moet in NL je hond in principe altijd aangelijnd zijn aan een riem van max zo lang (weet de maat niet). En alleen in losloop gebieden mag een hond los, dat is tenminste wat ik altijd dacht.

!Had je hond geen epileptische aanval?Dat hoofd achterover en stuiptrekken klinkt wel akelig naar epilepsie nml.
Verder vind ik het prachtige honden,zonde dat men ze zomaar kan aanschaffen zonder dat er eerst eens een test bij de eigenaar to be wordt gedaan.
AshleyZoet schreef:heleen88 schreef:maar is het niet zo dat je hond alleen los mag MITS onder appel is?
Klopt alleen zijn er helaas genoeg mensen die denken dat hun hond onder apel is en die dat niet zijn ! "Mijn hond doet helemaal niks hoor" en dan grijpt die een hond en dan is het "ja dat doet ie normaal nooit"
sallandval schreef:ik snap het niet, is jullie hond nou gebeten of niet? Als hij geen bijtwonden had lijkt het me sterk dat de hond wilde bijten, volgens mij lukt dat doorgaans namelijk wel als ze het echt willen en had je vriend hem er ook niet zomaar af kunnen trekken zonder dat hij bleef hangen of je vriend zelf ook werd gebeten?