Vandaag heb ik weer foto's gemaakt van mijn beauty: Nida! We weten niet zeker welk ras het is, maar het is ofwel een Noorse Boskat, of een kruising daarvan!
We hebben Nida op 01 April 2011 uit Dierenasiel Zeist e.o. gehaald nadat ik daar had stage gelopen. En wat een heerlijk beest is het
Ze kan zo heerlijk spelen, crossen en de gekke 5 minuten hebben! Of heerlijk liggen te slapen, op de gekste plekken. Met Nida is geen dag saai, want ze haalt de gekste dingen uit
!Nida mag bij ons alleen in de tuin. Toen ze bij het asiel aankwam was ze aangereden, en heeft daar een scheef koppie aan overgehouden. Tijdens het spelen enzo merken we dat haar coördinatie niet helemaal 100 meer is en ook haar reactievermogen is erg traag. Wij durven het daarom gewoon niet aan om haar naar buiten te laten. Ook omdat ze zo mooi is kan ze gejat worden, en dat zouden we erg jammer vinden.
Nida heeft het hier prima. Ze kan lekker de tuin in, ze kan lekker slapen op meerdere plekken en wij zijn helemaal happy met haar!
Nou, respect als je dit alles hebt gelezen
Je kwam hier natuurlijk voor fotos! Het zijn er niet veel, maar ze zijn het zeker waard! Kijk en geniet van mijn diva

Een reactie zou leuk zijn

Groetjes!
Marjoow.
-die witte sokjes adorble 

Probleem is alleen dat ze wel altijd veel honger heeft. Ze is nu wat te dik, maar ze komt niet meer aan dus we houden het zo. Ze is niet onwijs te dik en de DA vond haar niet eens te dik. Aangezien ik zelf haar ribben niet gemakkelijk kan voelen ben ik van mening dat ze wel wat moet afvallen, maar ze krijgt eigenlijk al weinig te eten, en ik wil haar gewoon wat actiever houden