Helaas weten we niet hoe lang ze al zwanger is.
Het is geen "oeps-mijn-poes-is-zwanger" nestje, dus we hebben genoeg informatie gezocht, en alles klaar liggen voor de bevalling.
We zijn (nog) niet langs de DA geweest voor een eventuele echo, maar als het ze volgende week woensdag nog geen kittens heeft 's ochtends, wil ik wel even langs.

Ze is nu flink aan de dikke kant, en heeft dikke tepeltjes waar een klein beetje helder vocht/melk uit komt. Verder is ze heel zoekerig, onrustig en zoekt meer aandacht bij ons dan normaal.
Ook eet ze de laatste 1,5 week meer dan eerst.
Verder zagen we gisteravond dat er een heldere waterige afscheiding uit haar vagina komt, maar niet echt veel.
Volgens "het internet" zijn dit tekenen dat ze zeer binnenkort moet gaan bevallen.
Hebben jullie eventueel nog info uit ervaringen wat betreft een aankomende bevalling?
Haar doos (geen fruitdoos) met een zachte deken erin staat klaar, verder genoeg water en eten.
Groetjes Nicole

dat kan al vanaf 3 maanden. Je kat veilig laten vrijen kan daarbij ook nog in de vorm van het toedienen van de kattenpil (al zou ik dat niet te lang doen i.v.m. mamatumoren). Een zwangerschap tegenhouden kan dus wel degelijk.