Sinds gisteravond, 29 mei, heb ik n nieuwe puppy.
het is een teefje, van 7 weken oud,
haar vader was een labrador, en zn moeder kruising labrador en n bernersenner.
Angie is haar naam, en ze word ongv 45/50 cm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mistral_Love schreef:Klopt, eigenlijk idd 8 weken.
maar ze dronken niet meer bij de moeder, en ze aten en drinken al zelfstandig, en de moeder was eigenlijk al niet meer zovaak bij de pups, dus mocht ik haar al meenemen.
we zijn net bij de dierenwinkel geweest, nieuwe halsband geshopt, een rode met n zakdoekje heel lief haha, alleen die man maakte ons wel n beetje bang, want angie was sloom waterige oogjes enz, dus gelijk even naar de dierenarts gegaan, en ze was hellemaal gezond, gelijk dr enting gehad, en voor de 2de x ontwormt, dus dat was wel even schrikken, ze was gewoon doodmoe van het spelen met de hond van de buren.
moyra schreef:Mistral_Love schreef:Klopt, eigenlijk idd 8 weken.
maar ze dronken niet meer bij de moeder, en ze aten en drinken al zelfstandig, en de moeder was eigenlijk al niet meer zovaak bij de pups, dus mocht ik haar al meenemen.
we zijn net bij de dierenwinkel geweest, nieuwe halsband geshopt, een rode met n zakdoekje heel lief haha, alleen die man maakte ons wel n beetje bang, want angie was sloom waterige oogjes enz, dus gelijk even naar de dierenarts gegaan, en ze was hellemaal gezond, gelijk dr enting gehad, en voor de 2de x ontwormt, dus dat was wel even schrikken, ze was gewoon doodmoe van het spelen met de hond van de buren.
Inenting ? Deze dienen gegeven te worden op 6 9 12 weken.
Waarom heeft ze deze niet bij de fokker gekregen ?
En 2e keer ontworming ? Deze dient op 2 4 6 8 weken gegeven te worden dus ook daar mist ze er duidelijk een.
Keeva schreef:Meisje toch, hou je pup goed in de gaten want haar start was overduidelijk niet geweldig ... Met name goed ontwormen is zooooo belangrijk .... Dit is duidelijk een nestje waar men aan wilde verdienen .... Toch plezier met haar !