Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Maar alvast een goeie opmerking, die ga ik zeker over maken. Nu, ik denk wel dat ze weten wie allergisch is en wie niet, aangezien er dus 1x per week met asielhonden gewandeld wordt (ik weet, dat is anders dan ermee samenleven).
.
) Solleke_Noah schreef:En qua ras, dan best in de richting van labrador? (sorry, vooroordeel, maar ze zijn toch wel altijd erg sociaal en blij)
. 
Zijn idd heerlijke honden en qua allergie zat ik daar al aan te denken. Maarja, dan moet het toeval al zijn dat één van de begeleiders al zo'n hond heeft, of er eentje wil.. Qua onderhoud van de vacht toch niet te onderschatten. Solleke_Noah schreef:Toevallig, we hebben zelf altijd koningspoedels gehad, nu ook nogZijn idd heerlijke honden en qua allergie zat ik daar al aan te denken. Maarja, dan moet het toeval al zijn dat één van de begeleiders al zo'n hond heeft, of er eentje wil.. Qua onderhoud van de vacht toch niet te onderschatten.
idd niet te onderschatten qua vachtverzorging maar dat weet jij dan in elk geval heel goed
loulou schreef:omdat een hond therapeutisch meenemen heel anders is als een hond die rondloopt op eigen erf.