Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. De moeder van mijn poes was volledig getest op allerlei aandoeningen, paps dus niet. Ik heb er een hele leuke kat aan, helaas heeft ze qua looks meer van vader weg; het Noorse zie je er niet aan af
.
maar dat is nog te pril om te bepalen. Het is dat ik al een heleboel geintresseerden heb ( en waarschijnlijk ook wel een paar moet teleurstellen of ze moet ff 6 kittens uitpersen) maar anders had ik ook mis. wel op zoek gegaan naar een nieuwe baas op marktplaats. En dan voor een nette prijs zodat ik precies uit de kosten kom.
Van schreef:wat vind jij een hoop geld? een kitten bij een cattery kosten echt niet allemaal 600+ euro

En daar ben ik gewoon heel eerlijk in, als fokkers hun kat dan niet aan mij willen verkopen is dat een eigen keus, maar ik zal hier wel eerlijk in zijn. 
) maar later vonden ze het toch geen probleem. 
xRomana schreef:nathalie praat namens jezelf en niet voor de rest van de fokkers
Ik heb hier nu drie raskatten zitten, allemaal van correcte fokkers, eerlijk opgebiegd dat ze naar buiten gingen. In eerste instantie was dat moeilijk, maar omdat ik zo eerlijk was dit aan te geven (Kan ook niets zeggen hoor) maar later vonden ze het toch geen probleem.
Nogmaals, kan ook niets zeggen maar dat is niet echt mijn ding, hier worden geen katten opgesloten.
* Nathalie02 schreef:Volgens mij sprak ik ook voornamelijk namens mijzelf.
)
Jij hebt toch ook 2 kruizingen, dat zijn ook gewoon huiskatten.....Nathalie02 schreef:Bij veel fokkers inderdaad wel. Ik heb inderdaad een kruizing Bengaal x Maine Coon, de rest zijn Bengalen. Mag je best huiskatten vinden, gelukkig vinden een heleboel andere mensen dat niet.Jij hebt toch ook 2 kruizingen, dat zijn ook gewoon huiskatten.....
Het maakt mij overigens niet zoveel uit wat jou smaak is. Het is niet alsof ik op jou als koper zit te wachten.