Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blacky94 schreef:Een bobbel zou evt ook de blaas of ontlasting kunnen zijn.
Is ze nog aan het persen? Katten slapen nl tussendoor ook nog wel eens. Anders zou je kunnen proberen met een schone vinger voorzichtig in de vagina te voelen of je niet nog een kopje voelt
Blacky94 schreef:Mijn hoofd is op dit moment eerlijk gezegd een beetje een gatenkaas... (ik ga dan ook zo slapen)
Ik denk dat je het beste de kat goed in de gaten kan houden of deze niet verslechterd en of de nageboortes eraf komen. Als de kat verslechterd zou ik zsm een dierenarts bellen
xJolien schreef:Gewone melk mag een kitten niet, dus die zou ik niet geven.
Het is dat je niet in de buurt woont, maar anders had je hem hierheen kunnen brengen. Dan had ik hem wel met de fles willen grootbrengen.
In ieder geval, probeer hem/haar zoveel mogelijk aan te leggen bij de moeder. Desnoods door de andere drie even ietsjes weg te houden.. Moedermelk is echt belangrijk!

Lente schreef:Even hard gezegd stoot een moeder haar jong niet zomaar af. Is natuurlijk heel erg sneu voor de kitten in kwestie en erg naar om aan te zien maar het is wel 'de natuur'. Als de eigen moeder het kitten afstoot geef ik het persoonlijk ook weinig kans bij een surrogaatmoeder, zeker als er al geen zuigreflex meer is.
Als de eigenaren er verder niks aan willen doen kan TS helaas niet anders doen dan afwachten.