Wellicht kunnen we er samen over kletsen

ik heb zelf 4 labrador retrievers
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en toen hebben we die genomen. Dat was ons eerste Labje, tjee, wat hebben we van die hond gehouden
en nog, ze is uiteindelijk 14 jaar oud geworden
. Net na het inslapen van ons eerste meisje was ik zwanger en zijn we even niet voor een nieuwe hond gegaan, toen dochterlief ongeveer een jaar was, kwam er een chocoladebruine, een oud fokteef, vreselijk moeizaam in het begin, want hond was nog nooit in huis geweest, nooit echt uitgelaten etc. Helaas is ze toen ze eindelijk wat uit haar schulp kroop en begon te genieten overreden
. Nu hebben we sinds drieënhalf jaar ongeveer weer een mooi zwart teefje, onze eerste pup.
, zwemmen is haar lust en haar leven en jaagt op alles wat beweegt, hier op de boerderij.
Wuis schreef:Bij mijn vriend hebben we er eentje, een bruine reu met stamboom.
Het is een lieve hond maar zelf zou ik nooit voor een Labrador kiezen, mij hebben ze te weinig pit (ik ben zelf meer van de herders en dobers). Alleen die vindt hij dan weer eng.
Wuis schreef:SecretLIN schreef:haha nou die van mij hebben super veel pit hoor wordt er soms gek van!
Ze kunnen inderdaad wel druk zijn enzo, ik kan misschien ook niet zo goed uitleggen wat ik bedoel. Maar voor mij persoonlijk is een labrador te soft. Neemt niet weg dat het verder leuke honden zijn.

Wa is da???? Tsja zijn moeder was blond he....
Het schijnt (volgens de DA) een typische vorm te zijn die bij Labjes voor komt, maar wel vrij zelden.
Hij is 14 geworden!

Konijntje
met mijn zoon
Wuis schreef:Bij mijn vriend hebben we er eentje, een bruine reu met stamboom.
Het is een lieve hond maar zelf zou ik nooit voor een Labrador kiezen, mij hebben ze te weinig pit (ik ben zelf meer van de herders en dobers). Alleen die vindt hij dan weer eng.
Carlijn_94 schreef:TLNLSDB schreef:Ik heb er ook 2...
Diesel : een Blonde Labrador Reu van net 6.
En sinds 3weken heb ik er een Labrador X Duitse staande bij met een prachtig stel groene ogen Genaamd Zöe .
Wat haar nu 11 weken maakt. ( op de foto's was ze 8 weken )
hahaha, bij deze ben ik fan van jouw honden![]()