Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hazira schreef:Ik woon in een wijk met nogal veel allochtonen, niet om hun zwart te maken
leuke woordspeling
amy_leftover schreef:hazira schreef:Ik woon in een wijk met nogal veel allochtonen, niet om hun zwart te maken
leuke woordspeling

Als baas zou ik hier dan ook echt op gaan trainen hoor, voor de veiligheid van je hond.lejo schreef:Is het niet zo dat van de Islam geen eten weggegooid mag worden?
In dat geval zou het zomaar kunnen dat ze dit met de beste bedoelingen voor beesten doen en zich van geen kwaad bewust zijn...
Martine_R schreef:Pff.. ik kan hier zò kwaad om worden he,..
Misschien kun je op de een of andere manier de allochtonen (de kinderen misschien?) wat sympathieker maken voor honden..
Expres langs een speelveld lopen met een aantal brave honden en dan wat kinderen uitnodigen om te komen aaien ofzo..
want honden zijn onrein dus dan maak je het alleen maar erger denk ik. lejo schreef:Is het niet zo dat van de Islam geen eten weggegooid mag worden?
In dat geval zou het zomaar kunnen dat ze dit met de beste bedoelingen voor beesten doen en zich van geen kwaad bewust zijn...

lejo schreef:Is het niet zo dat van de Islam geen eten weggegooid mag worden?
Misschien die mensen gewoon eens aanspreken, of een briefje ophangen.
Let Op, spons in de bosjes, gevaarlijk voor uw hond, dan valt bij hen het kwartje ook vanzelf (als ze het niet met opzet doen)
Doen ze dit wel met opzet, schandalig natuurlijk. Maar zou niet meteen van het kwaadste uit gaan.
Hoeveel mensen weten er bijvoorbeeld ook niet dat chocolade slecht is....
lejo schreef:Is het niet zo dat van de Islam geen eten weggegooid mag worden?
Citaat:Gebakken spons is toch geen eten!? Zoiets gooi je niet uit onwetendheid op een hondenveld, daar is echt wel opzet in het spel
Liesje89 schreef:Martine_R schreef:Pff.. ik kan hier zò kwaad om worden he,..
Misschien kun je op de een of andere manier de allochtonen (de kinderen misschien?) wat sympathieker maken voor honden..
Expres langs een speelveld lopen met een aantal brave honden en dan wat kinderen uitnodigen om te komen aaien ofzo..want honden zijn onrein dus dan maak je het alleen maar erger denk ik.
Gebakken sponsen in de bosjes gooien om honden te vermoorden, daar zijn geen woorden voor, ongeacht iemands achtergrond of cultuur.. en ik vraag me ook af of de achtergrond/herkomst/cultuur van de dader invloed heeft op de oplossing...