Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als die ook zeggen dat je het kan laten weghalen of kunnen zeggen hoeveel dat kost (en ook, of het geen gevaren heeft voor het konijn!) zal ik zien wat ik kan doen.
) Captain schreef:Een konijn komt tijdens de dracht nauwelijks aan. Voelen kun je doen maar wordt niet aangeraden omdat je dan veel kunt beschadigen! Alleen door een DA laten doen dus.
Heb je gekeken of het wilde konijn een rammetje was? Als het ook een voedster was kan het ook dominantiebepaling zijn geweest..

IndianRose_ schreef:En ook, als je iets zou voelen, zou het al te laat zijn voor abortus denk ik. We zullen haar eet en drinkgedrag in de gaten houden
Het is een mannetje, want hij laat overal geursporen na, en ja, hij ziet er gewoon als een mannetje ook uit. Aangezien hij zo overal pist en op een ander konijn zit, zijn we wel zeker dat het een ram is.
saskiakefie schreef:IndianRose_ schreef:En ook, als je iets zou voelen, zou het al te laat zijn voor abortus denk ik. We zullen haar eet en drinkgedrag in de gaten houden
Het is een mannetje, want hij laat overal geursporen na, en ja, hij ziet er gewoon als een mannetje ook uit. Aangezien hij zo overal pist en op een ander konijn zit, zijn we wel zeker dat het een ram is.
Dat zegt niks, voedsters doen dat ook![]()
Dus dan is het nog maar 50% kans dat het een ram is.
Als ik hem nog eens te pakken krijg zetten we hem enkele kilometers verder in een bos vol konijntjes waar hij op kan kruipen! nina357 schreef:Captain schreef:Een konijn komt tijdens de dracht nauwelijks aan. Voelen kun je doen maar wordt niet aangeraden omdat je dan veel kunt beschadigen! Alleen door een DA laten doen dus.
Heb je gekeken of het wilde konijn een rammetje was? Als het ook een voedster was kan het ook dominantiebepaling zijn geweest..
Mijn konijnen (2 vrouwtjes) en vooral de witte, is erg dominant. rijden doet ze veel op de zwart-witte.