M'n kat werd aangereden, waarschijnlijk door wielrenners want op die dag was er een wielrenners wedstrijd in ons dorp en de route kwam door onze straat.
Ik zag het niet gebeuren en ik was ook weg.
M'n ouders maakten zich zorgen want onze kat komt om een bepaalde tijd stip terug thuis om te eten en even een middag dutje maar hij was een uur te laat.
Dus mijn ouders maakten zich ongerust, ze gingen heb zoeken.
En toen kwam hij aan, hij was bebloed en helemaal zwart (van de band af drukken). Me ouders waren erg geschrokken.
Rond 5 uur belde ik even naar mijn ouders dat ik naar m'n vriendin ging, en toen hoorde ik het nieuws dat hij is aangereden.
Zondag 8 april
Gisteren had hij veel geslapen hij wou ook niet lopen. En we hadden zijn kattenbak, eten/drink bak dicht bij zijn mandje neer gezet.
Hij was niet actief, we zagen dat zijn pootje dik werd (linker voor poot). We dachten eerst een kneuzing en wachtte nog een dag aan.
Maandag 9 april
Het werd niet beter, we maakten ons echt zorgen. We konden niet naar een dierenarts want het was Pasen en we hebben geen auto dus we konden niet zomaar naar een kliniek rijden. We wouden hem ook geen tress geven. Dus we gingen morgen naar de dierenarts in het dorp.
Dinsdag 10 april
Vandaag dus naar de dierenarts, ik ging meteen door naar de dierenarts, de dierenarts zei tegen mijn vader: Of bot gebroken of pezen gescheurd.
Ik schrok erg, want ik dacht een kneuzing maar hij had zijn bot gebroken en zat scheef. Hij werd meteen geopereerd zijn bot werd eerst weg getrokken en toen weer tegen het andere bot aan gezet en daarna gespalkt.
Narcose foto

Hij krijgt nu pijn stillers, en moet 6 weken rustig aan doen.
Mag niet rennen klimmen en andere drukke dingen doen.
Ligt nu in een bench te slapen.
blauw verband om zijn gespalkte pootje

Ik was zo geschrokken, als eigenaar ga je er vanuit dat het iets lichts is wat je hond/kat of paard hebt.
Maar de mijne had gewoon zijn hele bot gebroken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QRSWIHZG.jpg
(dit is een oude foto, ik had nog geen tuig. Daarom nu die touwhalster)
Einde.

)
Hopelijk kan je een volgende keer wel meteen terecht.