Vanmorgen is ons 6e poezenbeest in nog géén 8 maanden tijd doodgereden, het zusje van ons laatste peozenbeest wat "nog" leeft.
Op zich niet zo dramatisch voor velen misschien, maar als je je bedenkt dat dit de 6e keer is dat 4 kinderen afscheid moeten nemen van "iets"wat hen erg dierbaar is, dan draait mijn maag zich om!! Het allerergste vind ik dat alle 6 de bestuurders "gewoon"doorgereden zijn, waardoor mn dochter van 14 jaar thuis kwam en 3 wkn terug ons andere katje vastgeplakt op het wegdek zag liggen, ze heeft er nu nog last van
terwijl dit gewoon niet nodig had geweest als ze gewoon even gestopt waren en het gemeld hadden, wat bezielt mensen toch??Natuurlijk begrijp ik ook dat er mensen zijn die het misschien niet merken dat ze een kat doodrijden, maar alle 6 ?? Lijkt me ECHT sterk.
Blijft over ....véél verdriet, en angst om ons laatste katje straks ook dood langs de wegkant te vinden
Sorry hoor moest het echt even kwijt even géén praatje over trailers, maar over ons eigen gezin wat nu gewoon weer geconfronteerd word met zoiets, bah...............er komen géén katten meer binnen dat is voor mij één ding wat zeker is, dit handelt deze moeder niet

Kinderen kunnen er niet zomaar bij en anders testen die het ook maar 1x.
Perfect systeem!
en uiteraard zullen er ook automobilisten tussen zitten die het niet gemerkt hebben, maar het zou wel héél toevallig zijn als dat bij alle 6 het geval was toch??