Ik moet even me verhaal kwijt, is best raar

Mijn moeder kwam me halen op de fiets naar de manege, dus wij zo samen terug fietsen naar huis. Nou, poort open, en normaal komt Spikey, onze hond altijd tegen de buitendeur aangetrappeld, nu stond hij in een sluiphouding voor onze kist waar de brokjes stonden. Nou mama doet de deur open, zit er potverdorie een vreemde kat brokjes te eten in ons huis!!! Waarschijnlijk hebben Spikey en de andere (5) katten liggen slapen. Dus die kat die brokjes eet merkt het dat wij binnen komen, dus springt op de vensterbank, waar een andere kat lag te slapen, dus die begint te blazen en die staart werd zo dik! En in eens waren alle katten wakker, tja wat moet je dan, allemaal keken ze echt heel verbaasd op met echt een hele dikke staart. Dus ik doe de buitendeur open en die kat vliegt naar buiten, mijn moeder, die Spikey vast had, liet hem los en zei: NU SPIKEY RENNEN!! ( niet om hem op te eten maar uit de tuin te jagen, maar het hielp niks want hij was al de poort uit voordat Spikey er was

Sorry voor het lange verhaal, moest het gewoon even kwijt

Liefs Naomi
Ik wil hier geen rel topic van maken!
écht wel dat de honden er dan achteraan mogen, en of ze de kat pakken of niet zal mij een zorg zijn dan komt die iig niet meer terug