alles gaat eigenlijk perfect naar wens.
ze zijn de grootste vriendjes, gaan en staan overal samen, en babycaaf houdt best van een hapje tussendoor.
helemaal tevreden zou je denken.
Toch heb ik de laatste dagen een onderbuik gevoel bij Ketchup, en hoop dat er misschien een bokker is die mij kan helpen.
Zowiezo was ketchup te klein toen ik hem kocht bleek later. hij woog maar 210 gram en was erg bottig.
Deze week poging tot wegen gedaan,maar weegschaal slaat op hol, Ketchup weegt ineens 130 gram
ehm.. dat klopt niet 
waar ik mee zit; Ketchup zijn piemel
schacht niet in. nooit...het hangt er letterlijk achter en ook volledig eruit. is verder slap en aan het eind iets meer donker dan in het begin.
ik maak het nu om de dag een beetje schoon,maar geloof niet dat dit de normale gang van zaken bij de anatomie van een cavia hoort.
Ook heb ik het idee dat Ketchup minder speels is dan in het begin, hij speelt eigenlijk helemaal niet, maar zit gewoon her en der.
wat is dit? is het normaal dat z'n pielemans er continue uithangt? kan dit consequenties hebben voor zijn gezondheid?
wie ooh wie weet er raad?

Als hij er een tijdje uit is zwelt 'ie ook wat op en dan word het lastiger.
*proest* Cynt 

Dat ze je dit caviaatje in eerste instantie al zo hebben verkocht en dat je nu zelf op pad moet met de weegschaal...
Zo heeft de opvang bij mij in de buurt net 90 gedumpte cavia's binnen gekregen met weet ik hoeveel zwangere zeugen.. Maar dat is ook wel een grote opvang. Misschien is het een belletje waard. Vaak helpen ze ook met koppelen, bvb dat je je beer mee kan nemen en er een geschikt vriendje voor uitgezocht kan worden. Maar dat kan dus verschillen per opvang, moet je maar net een treffen die wat 'in de aanbieding' heeft