Vorig jaar is Zwenneke ook al langsgeweest voor foto's van de andere kat (tortie poes) en de zwart/witte kat uit mijn avatar. Helaas is de laatstgenoemde niet meer bij ons, en ik heb gemerkt dat de foto's daarna nog belangrijker voor me zijn geworden. Vandaar dat ik heb besloten haar dit jaar weer te vragen om langs te komen voor wat prachtige foto's, en dat heeft ze dus gedaan! Hieronder kunnen jullie het resultaat bewonderen.
Ik kan overigens iedereen die mooie foto's van zijn of haar kat wil Zwenneke aanbevelen. Ze is geduldig als je kat niet zo meewerkt (vorig jaar vond de poes het doodeng, dit jaar rende de kat steeds van tafel af
) en ze geeft de foto's supersnel door. Dat ik nu pas een topic aanmaak komt door gebrek aan tijd van mijn kant. 
Nou, meet... Billie! Op de foto's is hij ruim 5 maanden. Het is een blue bicolor Ragdoll katertje, want hij gaat nog veel groter worden (op het moment dat de foto's werden gemaakt woog hij ongeveer 3 kilo, even ter indicatie). Ja, die ogen horen blauw, en ja, ze blijven ook blauw.
Billie is een schatje en een ontzettende knuffel, en ik ben héééééééél erg blij met de foto's van mijn mooie monster.
Klein? Ikke?

Zijn altijd (eigen)wijze bekkie...

Ik wil graag 2 foto's laten uitvergroten en ik twijfel tussen de foto's met een grijze achtergrond hieronder.
Dit vind ik een hele mooie close-up.

Hier kijkt hij zoals hij is. Nieuwsgierig en een beetje dom. (Zijn bijnaam is Joey, van Friends... dol op eten, lief, maar niet zo slim. En ik zeg altijd maar, hij is duidelijk gefokt op zijn prachtige uiterlijk, niet op intelligentie
)
--> Welke zal ik uitvergroten?
En deze vind ik gewoon heel erg mooi!

Mocht je nou denken, nee doe andere foto's, let me know! Ik ben 90% zeker maar nog niet 100%...
Enneh nogmaals, Zwenneke bedankt!
? Die ogen
.
Of voortaan een fotograaf huren die gewoon niet kan fotograferen en waarvan er hooguit eentje vergrootwaardig is?