Sinds een jaar heb ik nu mijn Am. bulldog. Ze is nu ook 1 jaar.
Ik ben met haar op de puppy, en basiscursus geweest, en durf wel te zeggen dat ze goed is opgevoed.
Binnen en buiten weet ze precies wat wel en niet kan, en ik heb nooit problemen met haar. Op 1 na.
Ze blijft slopen! En niet een klein beetje. Als ik iets laat liggen, een paar schoenen, een plastic dvd hoesje, een vuilniszak (waar ik me nog de logica van kan indenken). het gaat er allemaal aan als ik er niet ben.
Ze word 3 x per dag sowieso uitgelaten en ik heb ook niet het gevoel dat ze zich verveelt. Ze slaapt het grootste gedeelte van de tijd als ze binnen is. Botten wil ze niet. Althans geen harde, alleen van die zachte diaree dingen die ze uiteraard niet vaak krijgt. Ze ligt niet in een bench. Ik had een bench maar daar is ze uitgegroeid en ben overgegaan naar een mand. (die er overigens ook na 1 dag aan was)
Ik wil haar eigenlijk ook niet opsluiten als ik weg moet want het moet gewoon af te leren zijn. Maar hoe??
Goed opruimen doe ik al, maar ik kan ook niet ALLES altijd wegleggen.
Als ik binnenkom en ze heeft wat gesloopt kan ik haar niet straffen want dan krijgt ze op haar donder om haar begroeting in haar ogen..
Een smaakjes kong werkt ook niet.. Kijkt ze gewoon niet naar.. Iemand tips hoe ze van spullen afblijft??
Ben het nu wel een beetje zat dat ik geen nieuwe schoenen meer kan halen
(bij wijze van)
antwoord mag ook via pb