Ik vroeg me af of er hier nog bokkers zijn met chinchilla's.
Ik heb er sinds Januari twee, lijkt me heel leuk om ervaringen/verhalen te delen.Kom maar op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb er sinds Januari twee, lijkt me heel leuk om ervaringen/verhalen te delen.
?
Wil me eerst inlezen over wat voor kooi ze moeten, wat ze qua benodigheden nodig zijn, wat hun eten is etc. Daarna ga ik uitzoeken waar we ze weg willen.. Ik denk persoonlijk dat het een opvang gaat worden. Heb wat met opvangers haha!
gaat drie mannetjes goed? MirandaNH schreef:Ik heb nog geen idee!Wil me eerst inlezen over wat voor kooi ze moeten, wat ze qua benodigheden nodig zijn, wat hun eten is etc. Daarna ga ik uitzoeken waar we ze weg willen.. Ik denk persoonlijk dat het een opvang gaat worden. Heb wat met opvangers haha!
?
Duhelo schreef:AmySP schreef:Sorry MicheyenVici, niet gezien! Ben idd ook benieuwd of er meer bokkers zijn, je hoort er nooit zo veel over. Terwijl ze toch zo leuk zijn!
Fijne uitleg, Duhelo
dank je,
ik zie wel dat ik een typo gemaakt heb bij de voeding,
Basisvoeding is dus geen hoor, maar HOOI

2 grijze mannekes die al behoorlijk op leeftijd zijn.
Maar de beestjes werden er hier niet blijer van.
daarna eentje van een dierenwinkel gered. En eentje van een hobbyfokster gekocht.
Nikki__ schreef:Hee das mooiWij hebben op 't werk ook 2 chinchilla's gehad, waarvan er nu nog maar 1 over is.
Kan je daar nou vrij makkelijk een soortgenoot bij zetten?
AmySP schreef:wauw, die gigantische bak is erg leuk! Wat een paradijs haha, voor de fretten![]()
Worden de chins veel aan kleine kinderen verkocht in de winkel?

Nikki__ schreef:Hee das mooiWij hebben op 't werk ook 2 chinchilla's gehad, waarvan er nu nog maar 1 over is.
Kan je daar nou vrij makkelijk een soortgenoot bij zetten?
)